افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهکاری برای داشتن خوابی راحت در مسافرت

راهکاری برای داشتن خوابی راحت در مسافرت

  • اگر می‌خواهید شرایط مناسبی برای خوابیدن خودتان فراهم کنید، خصوصا در حالت نشسته، حتما بالش گردن و پتوی مسافرتی مخصوص خودتان را به همراه داشته باشید تا محیط خانه را برای شما شبیه‌سازی کنند.

 

 

سفر طولانی با هواپیما، قطار یا اتوبوس می‌تواند واقعا مانع از خواب آسوده شود و شرایط ناخوشایندی برای افراد در مدت‌زمان سفر ایجاد کند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید و نمی‌توانید دور سفرهای نوروزی را هم خط بکشید، این توصیه‌ها را در طول سفر جدی بگیرید تا بتوانید راحت‌تر استراحت کنید:

نور اضافی را از بین ببرید!

از ماسک خواب استفاده کنید تا نور اضافی در محیط استراحت به چشم‌های شما برخورد نکند. این کار واقعا خوابیدن را برای شما راحت‌تر می‌کند.

جلوی سروصدا را بگیرید!

سروصدای ناشی از موتور هواپیما یا اتوبوس در کنار سروصدای مردمی که همراه شما هستند، می‌تواند شما را دائما بیدار نگه دارد. استفاده از گوشی‌های صداگیر هدفونی می‌تواند شما را از شرّ صداهای اضافی خلاص کند و شرایط لازم را برای خوابیدن شما فراهم سازد.

نکات ریز را فراموش نکنید!

اگر می‌خواهید شرایط مناسبی برای خوابیدن خودتان فراهم کنید، خصوصا در حالت نشسته، حتما بالش گردن و پتوی مسافرتی مخصوص خودتان را به همراه داشته باشید تا محیط خانه را برای شما شبیه‌سازی کنند. به یاد داشته باشید که استراحت کردن در زمان سفر خیلی مهم است، خصوصا برای کسانی که مسافت طولانی‌ای را طی می‌کنند و زمانی به مقصد می‌رسند که هنوز روز است. البته اگر در غروب یا شب به مقصد می‌رسید، بهتر است که در طول سفر نخوابید و خوابیدن را بگذارید برای مقصد!

 

منبع : سلامتیسم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *