افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهکارهای سنتی برای درمان خشکی مو

 

r3

  • یکی از بهترین روغن ها برای کاهش ریزش مو در خاورمیانه است. این روغن تقسیمات سلولی را افزایش داده و موجب تسریع گردش خون میشود. برای رشد مو موثر است

 

مخلوط عسل، روغن زیتون و تخم مرغ

این ترکیب برای موهای خشک بسیار موثر است. عسل برای موهایی که خشک و آسیب دیده هستند و شکننده بسیار مفید است و باعث رشد میشود. عسل باعث میشود رطوبت به موها بازگردانده شود و خواص آنتی اکسیدانی و مواد مغذی ضروری داخل آن باعث تقویت فولیکول مو میشود و رشد آن را بهتر میکند. روغن زیتون مهمترین روغن طبیعی است که رشد مو را تحریک میکند. روغن زیتون مواد حاصل از هورمون DHT که باعث باریک شدن فولیکول مو می شود را متوقف میکند و آنتی اکسیدان آن باعث سلامتی پوست سر شده و آسیب های وارده از مواد دیگر را خنثی میکند. هم چنین شوره سر، قارچ و باکتری را از بین برده و پوست سر را تمییز و سالم نگه میدارد. در یک کاسه یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق عسل رابه یک سفیده تخم مرغ اضافه کنید و باهم مخلوط کنید تا به شکل خمیری صاف درآید. آن را روی سر خود مالیده و برای ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس با آب سرد آبکشی کنید و پس از شستشو تفاوت را احساس کنید.

ماسک موی روغن نارگیل، سفیده تخم مرغ و لیمو:
روغن نارگیل را به مو زده یک ساعت بعد سفید ه را با آب لیمو ترکیب کرده این مخلوط را به پوست سر میریزیم یک ساعت بعد آن ر با شامپوی ملایم می شوئیم .

روغن رزماری:
یکی از بهترین روغن ها برای کاهش ریزش مو در خاورمیانه است. این روغن تقسیمات سلولی را افزایش داده و موجب تسریع گردش خون میشود. برای رشد مو موثر است و به عنوان تونیک مو محسوب میشود. ۲ قاشق غذا خوری از شامپو خود را با ۲ قاشق غذاخوری روغن رزماری مخلوط کنید و مو های خود را بشوئید و یا سر خود را با روغن خالص رزماری ماساژ دهید.

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *