افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهنمای داشتن بازوهای پرحجم تر

7 ترفند برای داشتن بازوهایی پرحجم‌تر

به گزارش پزشکین به نقل از پروشات؛ آیا آقایانی که بازوهایی بزرگ‌تر و پرحجم‌تر هستند، جذاب‌ترند؟ چه کسی دوست ندارد شبیه یک قهرمان باشد؟ همه آقایان دوست دارند چنین باشند. با دنبال نمودن این ۷ ترفند می‌توانید به‌راحتی بازوهایی بزرگ‌تر و پرحجم‌تر داشته باشید.

تغذیه خود را بیشتر و بیشتر کنید

شاید بدانید که خوردن غذای سالم لازم است، اما برای داشتن بازوهایی بزرگ‌تر باید غذای بیشتری بخورید. کالری کافی باعث می‌شود عضلات بازویتان بزرگ‌تر شود. قبل و بعد از تمرین غذا بخورید. غذاهای پروتئین دار مانند گوشت، مرغ، لبنیات و غذاهای دریایی مصرف کنید. بنابراین مواد مغذی را به بدن خود رسانده و از خوردن بیش‌ازحد نیز خودداری کنید.

ورزش‌های جلوبازو را انجام دهید

افراد تازه‌کار لازم نیست ساعت‌های طولانی ورزش کنند. اما اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید، این کار لازم است. اگر در شروع کار ورزش‌های جلو بازو را بیش‌ازحد انجام دهید، بدنتان لاغر مانده و با بازوهایی بزرگ خنده‌دار به نظر می‌رسید. برای اینکه در مدت‌زمان کمتری بازوهای بزرگ‌تری داشته باشید ورزش اسکوات را انجام دهید.

تمرینات ورزشی خود را به‌طور کامل انجام دهید

برنامه ورزشی کاملی ترتیب دهید. با گذشت زمان می‌توانید بر شدت آن اضافه کنید. ورزش‌هایی انجام دهید که خون‌رسانی به ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد. ورزش‌های دو سر بازو را انجام دهید. بعد ازمدتی شدت آن را بیشتر کنید تا عضلات دوسرتان قوی‌تر شوند.

به ماهیچه‌هایتان استراحت بدهید

ماهیچه‌ها در حالت استراحت رشد بهتری دارند. زیاد به خودتان فشار نیاورید، هرازچندگاه اجازه بدهید ماهیچه‌هایتان استراحت کنند. سه بار در هفته تمرین بازو کافی است و باعث قوی‌تر شدن بازویتان خواهد شد. ۸ ساعت خواب شبانه داشته و فعالیت‌هایی که به‌زور بازویتان نیاز دارند را کاهش دهید.

جذب پروتئین

برای قوی‌تر شدن بازو باید در رژیم غذایی‌تان پروتئین وجود داشته باشد. از غذاهایی که میزان پروتئینشان زیاد است استفاده کنید، مانند: ماهی، مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، اسفناج، حبوبات، و مکمل‌های حاوی آمینواسید. این مکمل‌ها رشد ماهیچه‌هایتان را سریع‌تر می‌کند.

تمرینات شدید

هنگامی‌که بدنتان به‌اندازه کافی قوی شد می‌توانید ورزش‌های سنگین و شدید انجام دهید. تاجایی که می‌توانید وزنه‌های سنگین بلند کنید. با این کار چربی‌های مضر سوزانده می‌شود و به‌جای آن ماهیچه‌های قوی‌تری خواهید داشت.

برنامه‌ریزی

ورزش و تمرینات خود را دو روز تقسیم کنید. در روز اول تمرینات جلو بازو انجام داده و در روز دوم تمرینات پشت بازو انجام دهید.

روز اول: بدن خود را گرم کنید. در روز اول باید تمرینات جلوبازو و دوسر انجام دهید.

پرس سینه ۳×۸ ۱۲

ورزش ماهیچه سه سر ۴×۶ ۶

دمبل ۴×۴ ۶

کشش ماهیچه سه سر ۸×۳ ۱۲

حلقه ۳×۸ ۱۲

 

روز دوم: تمرینات مچ دست و پشت بازو

حلقه هالتر معکوس ۴×۴ ۶

تمرینات مچ دست ۸×۳ ۱۲

تقسیم نمودن برنامه ورزش در روزهای مختلف باعث می‌شود که به ماهیچه‌های خود استراحت داده و به نتایج موردنظر خود دست پیدا کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *