افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رابطه درمان گوجه فرنگی با رگ های واریسی

رابطه درمان گوجه فرنگی با رگ های واریسی

  • گوجه فرنگی  یک ماده ای است که خاصیتی مشابه آسپرین دارد. این اسید به عنوان ضد انعقاد، است که خون را رقیق می کندبه علاوه، گوجه فرنگی دارای فلاوانوئید که است که  دیواره رگهای خونی را تقویت میکند.

 

اینترنت پر است از مقالاتی در مورد درمان واریس با روش کارآمد  ما را در اینجا یک  دستور موثر دیگر برای درمان رگهای واریسی بیان می کنیم.بسیاری از شما  در مورد خواص مفید  گوجه فرنگی می دانید، اما آنها نمی دانند که می شود  رگهای واریسی  را با کمک گوجه فرنگی درمان کرد.دو راه درمان رگهای واریسی با استفاده از گوجه فرنگی قرمز  و سبز وجود دارد.

گوجه فرنگی سبز درمان خانگی بسیار ساده برای مبارزه با رگهای واریسی است.

چند  عدد گوجه فرنگی سبز  را شسته و حلقه حلقه میکنیم سپس بر روی گره  رگهای واریسی و شبکه مویرگی ورید قرار می دهیم. در صورت لزوم، آنها را با بانداژ محکم کنید.

گوجه فرنگی  را  تا زمانی که شما احساس سوزن سوزن شدن بر روی پوست میکنید نگه دارید  ا زمانیکه احساس سوزش کردید گوجه فرنگی را برداشته و   با آب سرد بشویید.
خیلی زود نتیجه را مشاهده خواهید کرد، این روش باید ۵ بار در روز،هر روز تکرار شودبعد از ۲ هفته گره وریدی ، شبکه مویرگی، درد و گره ها  و تورم در رگ ها ناپدید خواهد شد.از طرف دیگر،  گوجه فرنگی قرمز  به درمان رگهای واریسی کمک میکند.
درمان واریس با گوجه فرنگی های قرمز رسیده
روش تقریبا مشابه  گوجه فرنگی سبز است. چند گوجه فرنگی رسیده را بشویید، به حلقه های نازک برش داده  و آنها را  ۳-۴ ساعت قرار داده و با باند می بندیم . بهتر است در شب انجام شود

گوجه فرنگی  یک ماده ای است که خاصیتی مشابه آسپرین دارد. این اسید به عنوان ضد انعقاد، است که خون را رقیق می کندبه علاوه، گوجه فرنگی دارای فلاوانوئید که است که  دیواره رگهای خونی را تقویت میکند.

منبع: بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *