افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رابطه خودارضایی با سرطان پروستات

MSCAstressedMan

اطلاعات پزشکی و بهتر بگوییم یک هشدار به جوان هایی که بیش فعالی جنسی و اعتیاد به خود ارضایی دارند بخوانید نتیجه مطالعاتی که در زمینه رابطه خودارضایی با سرطان پروستات انجام شده در ادامه مطلب .

تحقیقات جدید نشان می‌دهد مردانی که میزان فعالیت جنسی آن‌ها در سنین ۲۰ و ۳۰ سالگی بالا است، خصوصا اگر میزان خودارضایی آن‌ها هم زیاد باشد، خطر سرطان پروستات در آن‌ها بیشتر است. در بخش دیگری از این تحقیقات مشخص شده که فعالیت جنسی زیاد در مردانی که در سنین چهل سالگی زندگی خود به سر می‌برند تأثیر منفی کمی داشته و از طرفی فعالیت جنسی مختصر در مردانی که در سنین پنجاه سالگی هستند می‌تواند از بروز این بیماری (سرطان پروستات) پیشگیری کند. اکثر این تفاوت‌ها به خودارضایی ارتباط پیدا می‌کند تا به دخول جنسی.
محققان طی تحقیقاتی، فعالیت جنسی بیش از ۴۳۱ مرد را که سرطان پروستات داشتند قبل از ۶۰ سالگی مورد بررسی قرار دادند، در مقایسه با گروهی دیگر از مردان که تحت کنترل بوده و سرطان پروستات نداشتند.
در بین مردانی که سرطان پروستات داشتند، ۳۴ درصد اغلب در سنین ۲۰ سالگی خودارضایی داشتند که این میزان در گروه تحت کنترل، ۲۴ درصد بود. آمار به دست آمده در بین مردانی که در سنین ۳۰ سالگی بودند هم همین قدر بود.
همانطور که می‌دانید غده ی پروستات نوعی مایع شیری ترشح می‌کند که با اسپرم و مایع آبدان های مربوط به منی ترکیب شده تا منی را شکل دهد. سرطان پروستات دومین دلیل شایع مرگ و میر سرطانی بعد از سرطان ریه در بین مردان در ایالات متحده است و هر ساله ۳۰۰۰۰ نفر به خاطر آن جان خود را از دست می‌دهند.
یکی از محققان در این باره می‌گوید: هورمون‌ها نقش مهمی در سرطان پروستات ایفا کرده و می‌توان گفت میل جنسی مرد از طریق سطح و میزان ترشح هورمون‌هایش تنظیم می‌شود و به نظر می‌رسد درمان فرد به منظور کاهش هورمون‌ها باعث تحریک سلولهای سرطانی می‌شود. بنابراین تحقیقات بیشتری باید در این زمینه انجام شود.

 

پزشکین : رابطه خودارضایی با سرطان پروستات

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *