افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رابطه خواهر و برادر را بهتر کنیم

 

  • خواهر یا برادر خود را در زندگی خود شریک کنید. با بزرگ تر شدن برادرها و خواهرها و تشکیل زندگی مستقل، رابطه قدیم دیگر از بین خواهد رفت. خواهر یا برادر خود را در اتفاقات زندگی خود سهیم کنید و او را نیز به آنها دعوت کنید. با هم در تماس باشید. اگر در نزدیکی هم زندگی می کنید، حداقل هر یک ماه برنامه دور همی داشته باشید.

روابط منفی بین خواهر و برادر می تواند اعتماد به نفس، شیرین کاری رشد کودک آسیب برساند و  تمام اعضای خانواده را مختل کند.  روابط مثبت بین خواهر و برادر و تشویق والدین ، مانع از دعوا و روابط منفی بین خواهر و برادر میشود

برادر و خواهر جایگاه ویژه ای در زندگی انسان ها دارد. نه فقط پدر و مادری مشترک با ما دارند، بلکه از اتفاقات زندگی ما مثل یک دوست قدیمی، باخبرند. روابط برادر خواهری به مرور زمان و در طول تجارب جدید زندگی، ممکن است از نوع عقل و عمل باشد و چندان به شکل اول خود باقی نماند.

۱-به برادر یا خواهر خود احترام بگذارید، احترامی که برای یک دوست صمیمی خود قائل هستید. از گفتن حرف های بد در مورد خواهر خود بپرهیزید، مخصوصا زمانی که خودش هم حضور ندارد و البته به اتفاقات بد گذشته هم در آن مورد اشاره نکنید؛ اتفاقی بود که پیش آمده و دیگر نباید در موردش بحث کنید. گذشت کنید. اگر مسئله ی مهمی بوده که اتفاق افتاده و نمی توانید آن را خودتان حل کنید، بنشینید و با صحبت با او، دو نفری مشکل تان را حل کنید. با برادر یا خواهر خود به صورت خصمانه صحبت نکنید و به همین شیوه، احترام طرف مقابل تان را نگه بدارید.

۲-به برادر یا خواهر خود بگویید که وقتی خوشحالی او را می بینید، خودتان هم خوشحال می شوید. از آنجایی که شما خواهر یا برادرتان را بهتر از همه می شناسید، باید بهتر بدانید که چه کاری بهتر است انجام دهید تا او خوشحال تر شود. از قضاوت در مورد او خودداری کنید و به حس مثبتی که در آن لحظه دارد، توجه کنید. او در بهترین حالتی هست که می توانید به راحتی بفهمید که چه چیزی را بیشتر می خواهد. اگر هم خدایی نکرده، اشتباهی کرد، به او کمک کنید و نگویید: من بهت گفته بودم که… .

۳-خواهر یا برادر خود را در زندگی خود شریک کنید. با بزرگ تر شدن برادرها و خواهرها و تشکیل زندگی مستقل، رابطه قدیم دیگر از بین خواهد رفت. خواهر یا برادر خود را در اتفاقات زندگی خود سهیم کنید و او را نیز به آنها دعوت کنید. با هم در تماس باشید. اگر در نزدیکی هم زندگی می کنید، حداقل هر یک ماه برنامه دور همی داشته باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *