افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه ذهن خود را از دغدغه ها رها کنیم

1

 

 

این روزها هرکسی دل مشغولی ها دغدغه های فکری خود را دارد. از نگرانی های شغلی گرفته تا استرس های کوچک و روزمره، اما واقعا اگر بخواهیم تمام این مسائل را دائما به دوش بکشیم توانی برای زندگی کردن نخواهیم داشت. در این مطلب به بررسی راهکارهایی برای خالی کردن ذهن از دغدغه و فشار خواهیم پرداخت.

افراد ثروتمند در جهانی پر از فراوانی زندگی می‌کنند و افراد فقیر نیز در دنیای کمبودها زندگی می‌کنند. تا جایی که می‌توانید به  سوالات زیر با صداقت پاسخ دهید .

  1. آیا شما نیز به دنبال موفقیت در شغل خود هستید یا دوست دارید رابطه خوبی با خانواده خود داشته باشید؟
  2. دوست دارید آینده خوبی داشته باشید یا کاری را انجام دهید که عاشقش هستید؟
  3. دوست دارید به کارهای خیر مورد علاقه خود بپردازید یا سرمایه خود را برای خرید خودروی جدید صرف کنید؟
  4. دوست دارید سفری به دور دنیا داشته باشید یا پولدار شوید؟

تنها یک پاسخ برای تمامی سوالات بالا وجود دارد و آن هم این است که هر دوی موارد را می‌خواهید. یکی از قدرتمندترین عادت‌هایی که می‌تواند  فراوانی و ثروت را وارد زندگی کند ، عادت مثبت فکر کردن است.

افراد فقیر در دنیایی از کمبودها زندگی می‌کنند.

افراد فقیر فکر می‌کنند که در دنیای اطراف خود موارد کافی در دسترس خود ندارند. آنها طرز فکری دارند که بر اساس ترس و نگرانی بنا شده است. پاسخ این افراد به سوالات بالا  “یکی از آنها/ یا” است اما هرگز به دنبال به دست آوردن هر دوی موارد نیستند. در ذهن یک فرد فقیر،  امنیت مهم تر از عشق و حفاظت مهم تر از احتمال است.  خوب شما چه طور هستید؟ یک نظریه پرداز احتمالی یا متفکر مبتنی بر ترس ؟؟

افراد ثروتمند  در دنیایی از فراوانی‌ها زندگی می‌کنند.

افراد ثروتمند به خوبی می‌دانند که با کمی خلاقیت، تمایل به غیر متعارف بودن و یک ذهن باز می‌توانند همه چیز را یکجا داشته باشند.  زمانی که زندگی خود را با این طرز فکر می‌سازید، فرصت‌ها نیز به سمت شما می‌آیند. طرز فکر و عادت‌های خود را تغییر دهید. زمانی که در دو راهی انتخاب بودید، هر دوی موارد را انتخاب کنید. سپس از روح خلاق خود استفاده کنید تا هر چیز مثبتی برایتان اتفاق بیفتد. مثلا زمانی که هوس کره بادام زمینی یا شکلات کردید هر دو را انتخاب کنیدو سپس تمرینات ورزشی خود را دوبرابر کنید.  زمانی که همه چیز را با هم بخواهید می‌توانید تصمیماتی در زندگی بگیرید که این محدودیت‌ها را به خوبی می‌شکند.  شما قدرت تغییر  عقاید و عادت‌های خود را دارید. به مدت هفت روز این عادت را تمرین کنید و تغییرات را مشاهده کنید. سپس می‌توانید تغییرات رخ داده را جشن بگیرید و از آن لذت ببرید. به یاد داشته باشید که این طرز فکر شماست که آینده شما را مشخص می‌کند! پس از همین امروز مثبت اندیشی را تمرین کنید.

فرامطلب

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *