افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دیگر نگران وزن کم خود نباشید با این برنامه تغذیه

  • حال که یک رژیم غذایی صحیح دارید، باید به بدنتان بگویید که غذای جذب شده را کجا استفاده نماید. مجبور نیستید به باشگاه بروید، اما چند وزنه‌ی مچی ۰٫۲ تا ۴٫۵ کیلوگرمی و چند دمبل ۴٫۵ تا ۹ کیلوگرمی تهیه کنید.

مراقب آنچه که می‌خورید باشید
چند الگوی مهم غذا خوردن وجود دارد که وقتی دارید وزن اضافه می‌کنید باید به آن‌ها پایبند باشید. شما باید به دفعات و به شکل سالم غذا بخورید. جایگزین‌های ساده کمک می‌کنند تا جذب کالری خود را بدون خوردن زیاد سدیم، قند و مواد شیمیایی نامطبوع افزایش دهید. با وعده‌های غذایی به جای آب، آبمیوه ی تازه و یا شیر بنوشید. اگر تصمیم گرفتید با یک وعده غذا، شیک پروتئینی بنوشید، آب هم بنوشید. حتماً یک صبحانه و شام بزرگ، با یک ناهار حسابی بخورید.
مصرف مولتی‌ ویتامین‌ها و نوشیدن آبمیوه‌ها و سبزی‌های تازه هنگام صبح، کمک می‌کند تا از پس کارهای طولانی برآیید. بدن شما می‌تواند عضله‌ی بیشتری را از پروتئین‌های شامتان بسازد. گرانولا، آجیل‌ها و غیره، اسنک‌های ارزان و فوق‌ العاده‌ای برای سهم پروتئین‌های ارزان ‌قیمت از جمله تخم‌مرغ، بوقلمون، مرغ، پنیر و شیر را افزایش دهید. کره‌ی بادام ‌زمینی به افزایش کالری و طعم دادن به هر وعده‌ی غذایی کمک می‌کند (به‌خصوص بر روی همبرگرها خوشمزه است). آجیل، گرانولا، و شکلات تلخ را در طول روز همراه خود داشته باشید تا بتوانید وقتی گرسنه هستید، خوراک مختصری بخورید. اگر با خوردن مشکل دارید، سس تند و سس کارامل همه ‌چیز را خوشمزه می‌کنند. وقتی اشتها ندارید، شاهدانه کمک می‌کند تا میل به تنقلات پیدا کنید.
نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود
حال که یک رژیم غذایی صحیح دارید، باید به بدنتان بگویید که غذای جذب شده را کجا استفاده نماید. مجبور نیستید به باشگاه بروید، اما چند وزنه‌ی مچی ۰٫۲ تا ۴٫۵ کیلوگرمی و چند دمبل ۴٫۵ تا ۹ کیلوگرمی تهیه کنید. این‌ها ارزان ‌قیمت هستند و می‌توانند برای انواع ورزش‌های تقویت بازو استفاده شوند. در طول روز شنای سوئدی بزنید. حتی اگر فقط می‌توانید ۱۰ تا ۲۰ شنا بزنید، اگر این تعداد را ۵ بار در روز انجام دهید قابل ‌قبول است.
یک حصیر یوگا تهیه کنید و سراغ یوگا، یا حداقل حرکات کششی بروید. ساخت توده عضله ساده است. ساخت توده‌ی قوی و انعطاف‌ پذیر یک مسئله‌ی کاملاً متفاوت است. شما نباید هنگامی ‌که توده عضله اضافه می‌کنید، تحرکتان را از دست بدهید. این فقط شما را تنبل خواهد کرد. حتماً پیش از وزنه بلند کردن حرکت کششی انجام دهید، هرروزگروه‌های عضلانی مختلف را هدف قرار دهید، و بعد از برنامه‌ی روتین وزنه‌ برداری خود، یوگا یا پیاده‌روی آرام انجام دهید. این کار باعث می‌شود بدون قربانی کردن سلامت، سرعت و انرژی‌تان، به افزایش وزن ادامه دهید.اینکه در طول روز مشغول باشید، هستند.
وزن اضافه‌ شده را نگه دارید
نگهداری، مهم ‌ترین بخش افزایش وزن است. این عادت‌هایی که برای افزایش وزن استفاده می‌کنید، باید حفظ شوند. اگر شروع کنید به تخریب روحیه‌ی خودتان و از برنامه لغزش کنید، به‌ سرعت وزنی را که کسب کرده‌اید از دست خواهید داد. تنها ۲ ماه عدم فعالیت برای خراب کردن سال‌ها تمرین کافی است. اهداف را تعیین کنید و به آن‌ها برسید. راه‌هایی پیدا کنید تا روزهایی که از برنامه‌ی روتین خود خسته می‌شوید، آن را تغییر دهید. به آن پایبند باشید.
تنوع زندگی را ساده‌تر می‌کند، پس چاشنی‌های غذایی و برنامه‌های روتین ورزشی‌تان را به اندازه‌ای که شما را از بیکار و تنبل ماندن حفظ کنند، تغییر دهید. اگر می‌دانید که قرار است یک جلسه تمرین را از دست بدهید، در طول روز آن را جبران کنید. دریافت کالری را ادامه دهید تا سیستم داخلی‌تان به کار روتین خود ادامه دهد. با بدنتان مثل یک ماشین رفتار کنید. مهم‌ تر از همه، به ‌طور منظم پزشک خود را ببینید تا به ‌صورت پیشگیرانه، هرگونه علائم بد را تشخیص دهد، در عوض اینکه وقتی خیلی دیر شده است متوجه آن شوید.
منبع: بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *