افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دمنوش گل گاو زبان دردهای قاعدگی زنان را کم می کند

  • فاصله اولین روز قاعدگی تا اولین روز قاعدگی بعدی یک دوره است و ۲۴ تا ۳۵ روز فاصله طبیعی محسوب می‌شود، به شرط اینکه سیکل مرتب حفظ شود. به عنوان مثال اگر سیکل شما معمولا ۲۸ روز است ولی یک مرتبه به ۴۰ روز رسید به پزشک مراجعه کنید.

شاید خانمها چند روزقبل از عادت ماهیانه دچار بداخلاقی، دردسینه، تشنگی زیاد و دردهای قسمت زیرشکمی شوند که نرمال است،  چند روزپیش  از آغاز پریود از خوردن نمک، ترشی، غذاهای تند و نفخ کننده خودداری کنند . نوشیدن  گل گاو زبان هم برایکاهش این علائم تاثیر دارند

 

دردهای خفیف در روزهای قاعدگی طبیعی است.

 

تنها در صورتی به پزشک مراجعه کنید که قبلا در این ایام درد نداشتید و به طور ناگهانی گرفتار دردهای شدید شده‌اید.

 

نامرتب بودن سیکل‌های ماهانه به منزله نشانه برخی بیماری‌ها محسوب می‌شود. زیرا الگوی به هم خوردن عادات ماهیانه برای تشخیص نوع بیماری به پزشک کمک می‌کند.

 

فاصله اولین روز قاعدگی تا اولین روز قاعدگی بعدی یک دوره است و ۲۴ تا ۳۵ روز فاصله طبیعی محسوب می‌شود، به شرط اینکه سیکل مرتب حفظ شود. به عنوان مثال اگر سیکل شما معمولا ۲۸ روز است ولی یک مرتبه به ۴۰ روز رسید به پزشک مراجعه کنید.

 

و بیشتر یا کمتر شدن میزان خونریزی در ایام قاعدگی نسبت به ماه‌های قبل را با پزشکتان درجریان بگذارید.

 

ممکن است زنان چند روز پیش از عادت ماهیانه دچار بدخلقی، درد سینه، تشنگی مفرط و دردهای ناحیه زیرشکمی شوند که ازعلائم طبیعی قاعدگی است.

 

توصیه دیگر ما این است که چند روز قبل از شروع عادت ماهیانه از خوردن نمک، ترشی، غذاهای تند و نفاخ بپرهیزید. استفاده از گل گاو زبان نیز برای کم کردن این علائم موثر است.

 

بهتر است بانوان از پدهای دارای پودر جاذب به دلیل حساسیت‌زا بودن استفاده نکنند و یک مارک پد بهداشتی انتخاب و آن را مرتب عوض نکنند. لازم است در این دوره حتما به حمام بروند و بهداشت فردی را رعایت کنند.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *