افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دلایلی که بی قراری ها را برای شما سودمند می داند

5307118_577

  • انجام این حرکات کوچک هنگامی که پشت میز نشسته اید کمک به مبارزه با کاهش جریان خون کرده و عملکرد عروق را افزایش می دهد. حرکات جزئی فیزیکی باعث سوخت کالری می شود

 

اگر شما به تمرینات جزئی اعتقاد دارید مسلماً با فعالیت های فیزیکی هم موافق هستید. منظور ما کم و واقعاً فعالیت های خیلی کوچک است. ضربه زدن با انگشتان یا راست کردن زانو به معنی برنده شدن در دو ماراتون نیست. اما در بیشتر پژوهش ها ثابت شده است این بی قراری ها (لول خوردن ها) تاثیر قابل توجهی در سلامت شما دارد. حداقل فایده ای که این بی قراری ها به شما می رساند کمک به تحرک بیشتر در روز است.

۳  دلیل که نشان می دهد بی قراری (تمرینات کوچک فیزیکی) برای شما سودمند است:

محافظت از عروق شما:

انجام این حرکات کوچک هنگامی که پشت میز نشسته اید کمک به مبارزه با کاهش جریان خون کرده و عملکرد عروق را افزایش می دهد. حرکات جزئی فیزیکی باعث سوخت کالری می شود اگرچه این جست و خیزها برای یک سالن ورزشی کافی نیست. اما انجام این حرکات سبب می شود مقداری کالری بسوزانید. تخمین زده شده که این بی قراری ها با تاثیر بر روی بیش از ۳۵۰ کالری در روز شروع به سوزاندن آن ها می نمایند.

این فعالیت ها بیش از آنچه فکر کنید کالری سوزی می کنند.

نتیجه یک تحقیق نشان داده است که این فعالیت های کوچک بیش از آنچه شما فکر می کنید کالری می سوزانند چیزی حدود ۳۵۰ کالری در روز.

 این حرکات جزئی یا همان جست و خیز کردن، خطر ابتلا به مرگ را کاهش می دهند.

کاهش فعالیت و نشستن های طولانی مدت باعث پایین بودن دائمی فشار خون و عملکرد ضعیف عروق می شود، در نتیجه افرادی که تحرک کمتری دارند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت هستند. براساس تحقیقات انجام شده نشستن بیش از ۷ ساعت در روز، زمانی که تحرک کمتری دارند تهدیدی جدی برای مرگ و میر می باشند.

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *