افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

در فصل سرما و زمستان با مصرف زنجبیل سلامت خود را تضمین کنید

 

  • استاد فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: پیشگیری بهترین کار است و در این صورت ۵۰ درصد از بروز بیماری‌ها کاهش پیدا می‌کند؛ اگر افراد قبل از اینکه دچار سرماخوردگی شوند، بدن خود را ایمن کنند، از بروز سرماخوردگی پیشگیری کرده‌اند.

امروزه ادویه جات ترشی جات و غذاهای طبیعی  بیشتر برای حفظ سلامت و درمان بیماری ها موثر است . زنجبیل یک ادویه است که می تواند برای درمان بسیاری از مشکلات  استفاده شود، و برای فصل زمستان می تواند بسیار مفید باشد چون  بیشتر در معرض ابتلا به سرماخوردگی، عفونت های سینوسی، و آنفولانزا است. چگونه زنجبیل در فصل زمستان به شما کمک میکند؟  برخی از منفعتهای زنجبیل  در فصل زمستان را باهم میخوانیمدر فصول سرد سال بروز بیماری‌های ویروسی افزایش پیدا می‌کند که سرماخوردگی شایع‌ترین آنهاست.

محمد صالحی سورمقی استاد فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: میکروب‌ها و ویروس‌ها مسری هستند و بیماری را به دیگران منتقل می‌کنند و در مکانی که افرادی دچار سرماخوردگی باشند، ویروس‌ها می‌توانند بیماری را به افراد دیگر منتقل کنند.

استاد فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: پیشگیری بهترین کار است و در این صورت ۵۰ درصد از بروز بیماری‌ها کاهش پیدا می‌کند؛ اگر افراد قبل از اینکه دچار سرماخوردگی شوند، بدن خود را ایمن کنند، از بروز سرماخوردگی پیشگیری کرده‌اند.

صالحی سورمقی بیان داشت: مصرف میوه‌ها و سبزی‌ها موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود همچنین استراحت یکی از عوامل مهمی است که ایمنی بدن را افزایش می‌دهد؛ کم‌خوابی نیز‌ بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: اگر افراد دچار سرماخوردگی شدند، برای رفع درد و کاهش تب می‌توانند از جوشانده زنجبیل استفاده کنند.

زنجبیل داروی گیاهی ضد سرماخوردگی است و طبیعتی گرم دارد و برای برطرف کردن عوارض سرماخوردگی بسیار مفید است.

استاد فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: از زنجبیل قطره‌ای صنعتی ساخته شده که اثر آن بسیار بهتر است و سریع جذب می‌شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *