افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان عفونت گوش با این ژل آنتی بیوتیک

download-1

  • محقق راهبر مطالعه، دکتر دنیل کوهین، می‌گوید: «در حال حاضر، درمان اوتیت مدیا، دوره ۱۰ روزه آنتی‌بیوتیک، به صورت روزی سه‌بار است. وادار کردن کودکان به خوردن دارو مکافات بسیاری دارد. این یکی از مشکلاتی است که ما به آن می‌پردازیم.»

 

 تحقیق جدید روی حیوانات بیان می‌کند که یک بار استفاده از ژل آنتی‌بیوتیکی در گوش می‌تواند راه آسان‌تری باشد تا کودکان و والدین آنها عفونت باکتریایی گوش را درمان کنند.

درمان آزمایشی تنها روی حیوانات انجام شده، اما در درمان عفونت گوش، اثربخشی ۱۰۰ درصدی داشته است.
هنوز مشخص نیست که این نوع درمان در کودکان ثمربخش هست یا نه.
عفونت گوش میانی که به آن اوتیت مدیا می‌گویند، مشکل بسیار شایعی در کودکان است و والدین اغلب در عذاب‌اند تا کودکان‌شان دارو را مصرف کنند.
محقق راهبر مطالعه، دکتر دنیل کوهین، می‌گوید: «در حال حاضر، درمان اوتیت مدیا، دوره ۱۰ روزه آنتی‌بیوتیک، به صورت روزی سه‌بار است. وادار کردن کودکان به خوردن دارو مکافات بسیاری دارد. این یکی از مشکلاتی است که ما به آن می‌پردازیم.»
به گفته کوهین، کودکان شاید دوره کامل آنتی‌بیوتیک خوراکی را دریافت نکنند. این موضوع خطر مقاومت باکتریایی را افزایش می‌دهد، زیرا در صورت عدم تکمیل دوره درمان، تمام باکتری‌ها کشته نمی‌شوند.
قطره گوشی برای درمان اوتیت مدیا، هدفی است که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اند. اما داروهایی که داخل گوش ریخته می‌شوند معمولاً پشت پرده گوش می‌مانند و بنابراین نمی‌توانند به باکتری‌های گوش میانی برسند.
با این حال، ژل جدید که شامل چربی است به آنتی‌بیوتیک برای عبور از پرده گوش کمک می‌کند. در آنجا این آنتی‌بیوتیک به آهستگی در طول یک هفته آزاد می‌شود. این ژل حاوی آنتی‌بیوتیک سیپروفلوکساسین است.

 

منبع : سلامانه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *