افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان عفونت قارچی پا با طب سنتی

درمان عفونت قارچی پا با طب سنتی

athlete-foot

متخصصان طب سنتی بیماری عفونت قارچی پا را مورد بررسی قرار داده اند و بیان کرده اند این عفونت با چند راهکاری خانگی راحت درمان می شود بخوانید در ادامه مطلب درمان عفونت قارچی پا با طب سنتی .

بیماری پای ورزشکاران یک عفونت قارچی است. نواحی آسیب دیده از این عفونت معمولا قرمز شده و با احساس خارش همراه‌اند. ترک‌خوردگی، پوسته پوسته شدن و پوست انداختن بین انگشتان پا از شایع‌ترین علائم این عفونت هستند. عدم درمان این عفونت باعث می‌شود که بیمار تا مدت‌ها درگیر این عارضه باشد. با این حال، چند روش طبیعی و داروی خانگی موثر وجود دارد که به درمان علائم عفونت قارچی پا کمک می‌کند.
ترکیب سرکه سیب، آب، نقره کلوئیدی و مرطوب‌کننده، یکی از روش‌های مورد استفاده در درمان این بیماری است. پای خود را در سرکه سیب خیس کنید و سپس به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه درون آب بگذارید. در ادامه، پا را خشک کنید و نقره کلوئیدی را بر روی آن بریزید. از وجود نقره در بین انگشتان پا مطمئن شوید. بگذارید پایتان در معرض هوا کاملا خشک شود و سپس، از یک مرطوب کننده مناسب که حاوی روغن طبیعی باشد استفاده کنید. روغن بوته چای، روغن کنجد و روغن زیتون نیز گزینه‌های مناسبی هستند.
ترکیب سرکه و نقره کلوئیدی باعث از بین رفتن قارچ پا می‌شوند و استفاده از مرطوب کننده به التیام هرچه بهتر زخم‌های ایجاد شده بر روی پوست کمک می‌کند. دو بار در روز این روش را تکرار کنید. خواهید دید که عفونت پا در عرض چند روز برطرف می‌شود. برای جلوگیری از شیوع بیماری در آینده می‌توانید هر هفته یک‌بار از روش فوق استفاده کنید. توجه: استفاده از نقره کلوئیدی اختیاری است، اما به تسریع روند بهبود شما کمک می‌کند.

پزشکین : درمان عفونت قارچی پا با طب سنتی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *