افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان سوءهاضمه با این سه روغن

hee653-1

  • تحقیقات نشان می‌دهد که روغن کندر در درمان درد و افسردگی تأثیر بسزایی دارد و بسیاری از افراد از آن در قالب ماده از بین‌برنده عفونت استفاده می‌کنند. روغن کندر با افزایش عملکرد دستگاه گوارش باعث ارتقاء سطح کارکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود

 

حفظ کارکرد سیستم گوارشی در وضعیت عالی آن، مهم‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در واقع این سیستم مسئول جذب مواد مغذی از غذا و حفظ سیستم ایمنی بدن در شرایط مبارزه با باکتری‌های مضر است. این کار از طریق حفظ تعادل باکتری روده امکان‌پذیر خواهد بود. باکتری مفید باعث تجزیه غذا در دستگاه گوارش شده و در تولید ویتامین B و مبارزه با باکتری‌های مضر تأثیر بسزایی دارد. تحقیقات نشان داده است که روغن‌های ضروری یکی از منابع غنی این باکتری‌ها هستند که در این جا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.
۱.نعناع
افرادی که دچار سندروم روده تحریک‌پذیر هستند اغلب این روغن برایشان تجویز می‌شود. از ویژگی‌های بارز این بیماری درد، نفخ، اسهال و یبوست است. هم‌چنین این روغن در تنظیم هاضمه هم تأثیر بسیاری دارد. شما می‌توانید این روغن را با گشنیز و عصاره لیمو مخلوط کنید تا قدرت سیستم ایمنی‌تان افزایش یابد.
۲.اسطوخودوس
اسطوخودوس را به وفور می‌توان در عطرها‌ و اسپری ها یافت. در حالی‌که بسیاری از افراد برای یک خواب راحت آن را می‌بویند، سایر افراد از آن برای تسکین علائم تشویش خود استفاده می‌کنند. وقتی بحث دستگاه گوارش در میان باشد، اسطوخودوس می‌تواند در برابر بیماری میکروبی دیسبیوزیس از بدن مراقبت نماید.
۳.کندر
تحقیقات نشان می‌دهد که روغن کندر در درمان درد و افسردگی تأثیر بسزایی دارد و بسیاری از افراد از آن در قالب ماده از بین‌برنده عفونت استفاده می‌کنند. روغن کندر با افزایش عملکرد دستگاه گوارش باعث ارتقاء سطح کارکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود.
۴.زیره
روغن زیره هم یکی دیگر از روغن‌های ضروری بوده که در درمان سندروم روده تحریک‌پذیر بسیار مؤثر است. طی تحقیقی که بر روی ۵۷ بیمار طی بازه چهار هفته‌ای صورت گرفت مشخص شد تمام علائم اصلی این سندروم مانند درد و تورم بعد از مصرف این روغن به طور چشمگیری کاهش یافت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *