افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان زخم های پوستی با کلاژن

NEL-12900-6

دستاوردهای جدیدی درباره درمان زخم های پوستی صورت گرفته است در این مطلب درمان زخم های پوستی با کلاژن را با جزئیات کامل در اختیار شما قرار می دهیم .

با استفاده از این ماده مفید می توانید در بهبود هر چه سریعتر زخم های پوستتان کمک کنید و به جای استفاد ها زروش های لیزردرمانی و جراحی های مختلف پلاستیک به کلاژن روی بیاورید و زخم هایتان را از بین ببرید و محو کنید!

سال ها است، دانشمندان برای کشف روش های نوین درمان زخم های مزمن پوستی، تحقیق و پژوهش می کنند.

یافته های تازه نشان می دهند، ۶۶ مقاله تحقیقی در مورد کشف روش های نوین درمان زخم های مزمن پوستی، فاقد اعتبار است.

در بسیاری از این مقاله ها، از پوشیدن جوراب های مخصوص و … به عنوان روش های تازه درمان زخم های مزمن پوستی نام برده شده است.

در ایالات متحده آمریکا، سالانه بیش از ۲۵ میلیارد دلار صرف درمان زخم های مزمن پوستی مرتبط با گردش خون ضعیف و زخم های وریدی می شود. همچنین، شیوع زخم های مزمن پوستی مرتبط با دیابت و چاقی به سرعت در حال افزایش است.

محققان با تجزیه و تحلیل بیش از ۱۰ هزار تجویز پزشکی برای درمان زخم های مزمن پوستی دریافتند تنها ۶۶ تجویز موثر بوده و سبب درمان زخم ها شده است.
دانشمندان دریافتند، استفاده از ژل ید cadexomer و کلاژن ممکن است روند درمان زخم ها را تسریع کند. علاوه بر این، پژوهشگران تاکید کردند، استفاده از جوراب ساق بلند باید در درمان های استاندارد زخم های مزمن وریدی باقی بماند.

دکتر جرالد لازاروس، یکی از اعضاء گروه تحقیق این مطالعه گفت:” استفاده از روش های جراحی، لیزر درمانی و اسکلروتراپی برای درمان زخم های پوستی بی فایده است. “

 

پزشکین : درمان زخم های پوستی با کلاژن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *