افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان ترک های پوستی و خطوط روی شکم با این شیوه

IMG15275236

دانستنی های پزشکی درباره ترک های پوستی ، در این جا مطالعات محققان را درباره درمان ترک های پوستی و خطوط روی شکم با این شیوه را در اختیار شما می گذاریم .

پژوهشگران پس از ۸ سال مطالعه دقیق بر روی ضایعات پوستی و کشش سطح پوست در بدن زنان باردار دریافته‌اند انواع محصولات تجاری شامل کرم‌ها و روغن‌ها که برای جلوگیری از بروز کشش پوست در دنیا به فروش می‌رسند اثر خاصی بر این عارضه طبیعی بارداری ندارند.
گفتنی است، کشش پوست در ناحیه شکم، لگن و ران‌های پا در ۹۰ درصد زنان به وجود می‌آید و سبب پارگی و کشندگی لایه‌های عمیق پوستی می‌شود.
عواملی چون اضافه‌وزن مادر، چندقلو بودن بارداری، سن مادر و خصوصیات ژنتیکی پوست مادر بر شدت یا کاهش این عارضه اثرگذار است.
پژوهشگران دانشگاه میشیگان ایالات متحده اعتقاد دارند علت بی‌اثر بودن انواع محصولات تجاری به دلیل تغییرات پوستی رخ داده شده در سطح سلول‌های پوستی است و داروها نمی‌توانند سبب تغییرات سلولی پوست شوند.
پزشکان بر این اساس به بانوان باردار توصیه می‌کنند رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات تازه داشته باشند و با ماساژ دادن پوست از پارگی عمیق سلول‌های پوستی جلوگیری کنند.
تنظیم دقیق وزن و رعایت رژیم غذایی پس از زایمان و در نهایت انجام اعمال جراحی و یا استفاده از فناوری لیزر می‌تواند مشکلات پوستی و ترک‌های پوستی ناشی از بارداری را برطرف کند.
پزشکین : درمان ترک های پوستی و خطوط روی شکم با این شیوه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *