افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درد شکستگی را چگونه کاهش دهیم

 

  • مسکن دوز بالا مصرف کنید تا درد کم شود: مسکن هایی چون ایبوپروفن، ناپروکسن و استامینوفن. در صورت عمل نکردن این مسکن ها، از دکتر خود بخواهید تا مسکنی دیگر به شما تجویز کند. کیسه یخ را به مدت ۲۰ دقیقه، چند بار در روز، روی قفسه سینه قرار دهید تا درد کم شود.

دنده اندام حفره قفسه سینه، مثل ریه را از آسیب دیدن محافظت می کند. آسیب هایی مثل دنده های شکسته می توانند ناشی از تصادف، سقوط از ارتفاع و یا صدمه های ورزشی باشند. در اغلب موارد، دنده های شکسته را می توان تحت مراقبت های ویژه، به مدت ۴ تا ۶ هفته، در منزل درمان کرد، اما این صدمه ها نیازمند مراقبت های بیمارستانی است تا احتمال سوراخ شدن ریه صفر شود. درمان مناسب به دنبال کاهش درد است و همچنین با عوارض احتمالی، همچون ذات الریه، مبارزه می کند.

۱-مسکن دوز بالا مصرف کنید تا درد کم شود: مسکن هایی چون ایبوپروفن، ناپروکسن و استامینوفن. در صورت عمل نکردن این مسکن ها، از دکتر خود بخواهید تا مسکنی دیگر به شما تجویز کند. کیسه یخ را به مدت ۲۰ دقیقه، چند بار در روز، روی قفسه سینه قرار دهید تا درد کم شود.

۲-نفس های عمیق بکشید تا احتمال ابتلا به ذات الریه کم شود، خطری که دنده شکسته را بیش از حد تهدید می کند.

۳-از دکتر خود بخواهید تا در صورت نیاز از توده های عصبی برای کاهش درد استفاده کند. توده های عصبی تزریق مواد بی حس کننده برای تسکین دردهای شدید است.

۴-قفسه سینه را بانداژ نکنید. فشار بانداژ امکان تنفس عمیق را از شما می گیرد و احتمال ابتلا به ذات الریه را افزایش می دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *