افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این دردهای مزمن نشانه بیماری در مردان است

123861787622825083751851601102501302092121

همه می دانند درد در هر نقطه از بدن نشانه بیماری می باشد در این پست می خواهیم به بیان این دردهای مزمن نشانه بیماری در مردان است اشاره کنیم و آشنا کنیم مردان را با نوع بیماری مرتبط با آن درد .

ناظری متخصص ارتوپدی با بیان اینکه درد علامت بیماری است، گفت: اگر درد نباشد متوجه وجود بیماری در بدن خود نمی‌شویم.
وی افزود: درد قفسه سینه، شکم، عضلات و ناحیه کمر که فشار آن ثابت و به مدت ۷۲ ساعت ادامه داشته باشد از جمله علائمی است که مردان باید بیشتر به آن توجه کنند.
ناظری تاکید کرد: در صورت عدم توجه به درد قفسه سینه امکان بروز سکته قلبی برای فرد وجود  دارد؛ اگر این درد به طور مداوم و ادامه دار باشد ممکن است منجر به ایست قلب شود.
وی تصریح کرد: درد شکمی ناشی از یک عفونت در احشاء داخلی مثل کبد، کلیه، و مجاری ادرار است.
این متخصص ارتوپد ادامه داد: سردرد یکی دیگر از دردهایی که باید به آن نیز توجه شود چون این درد حامل خبر یک تومور یا یک بیماری خاموش است که در صورت سهل انگاری منجر به فوت می شود.
وی با بیان اینکه درد کمر می تواند هشدار یک بیماری نخاعی باشد، عنوان کرد: دردی که از ناحیه نخاع شروع و به انتهای انگشتان پا برسد، حاکی از یک ضایعه نخاعی است، اگر بین ران یا پاها تقسیم شود باید آن را جدی گرفت چون ممکن است سیستم حرکتی انسان را مختل کند.
ناظری در ادامه گفت: دردهای کمر عوامل مختلفی دارد به عنوان مثال عفونت مهره، لرزش مهره، جابجایی مهره و انواع آرتروزها می توانند عامل بروز دردهای مستمر باشند.
وی بیان داشت: اگر این دردها به طور مستمر و دنباله دار باشد حتما باید به پزشک مراجعه شود تا علت آنها شناسایی شود.
ناظری تاکید کرد: برخی از بیماری ها زمان طلایی دارند و باید در این زمان به آنها توجه کرد.
پزشکین : این دردهای مزمن نشانه بیماری در مردان است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *