افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دانستنی هایی در مورد صاف کردن و فر کردن مو

فر

خیلی از خانم ها دوست دارند موهای خود را صاف و یا فر کنند اما از یه سری جزییات خبر ندارند ما امروز قصد داریم راز هایی در این مورد را برای شما بیان کنیم

اگر موهایتان را بی‌رنگ کرده‌اید، به‌خصوص اگر موهای خیلی تیره را روشن کرده‌اید، به موی شما آسیب‌رسیده و شکنندگی آن و خشکی‌اش اجتناب‌ناپذیر است. دقت کنید در فر کردن دائمی ‌طی ۲ مرحله ساختمان مو و پیوندهای شیمیایی آن شکسته می‌شود تا موها شکل جدیدی پیدا کنند و در حالت جدید بمانند.

 

اگر مو آسیب‌دیده باشد، استحکام تارهای آن کاهش می‌یابد و توان تحمل فعل و انفعالات جدید با مواد فر را ندارد. بافت مو عامل مهم کسب نتیجه خوب در فر کردن است.

 

با همه این دانسته‌ها، اگر اصرار دارید موی بی‌رنگ شده خود را فر کنید، به آرایشگر باتجربه مراجعه کنید زیرا یک آرایشگر حرفه‌ای توانایی تشخیص موی آسیب‌دیده را دارد و می‌داند چطور از صدمه بیشتر آن جلوگیری کند. ممکن است برای این کار از برندها و محصولات مناسب مو که می‌شناسد استفاده کند.

 

هر چند محلول‌های فرکننده مخصوص موهای بی‌رنگ شده هم مانع صدمه به موی شما نمی‌شود. حتما از آرایشگر مجرب بخواهید ابتدا این کار را فقط روی یک قسمت از مویتان انجام دهد و اگر آسیبی ندید، سپس همه مو را فر کنید.

 

حال که دانستید خوب است که با آرایشگر های ماهر هم مشورت کنید و به دوستانتان هم هشدار لازم را بدهید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *