افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دانستنی هایی در مورد عوارض دیر شام خوردن

download

قابل توجه افرادی که شام دیر می خورند در این قسمت می خواهیم دانستنی هایی در مورد عوارض دیر شام خوردن و اثرات آن بر چاقی را بیان می کنیم .

ضیاءالدین مظهری، نایب رییس انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به مضرات خوردن شام دیر هنگام گفت: به هم‌ریختگی خواب شبانه و عدم ترمیم و سم‌زدایی، جایگزینی سلول‌ها و بافت‌های آسیب دیده از جمله عوارضی است که افراد با خوردن شام دیر هنگام دچار آن می‌شوند.
وی ادامه داد: و از این جهت به افراد توصیه می‌شود، حدوداً ۳ ساعت قبل از خواب شام میل کنند دکتر مظهری در بیان خوردن شام زودهنگام گفت: خوردن به موقع شام علاوه بر اینکه باعث می‌شود ترمیم و سم‌زدایی سلول‌ها و بافت‌های بدن به خوبی انجام شود باعث رشد بهتر در کودکان نیز می‌شود.
نایب رییس انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران به افرادی که دچار خواب ناآرام هستند، توصیه کرد: خوردن نصف لیوان شیر به همراه یک سیب قبل از خواب علاوه بر اثر تصفیه‌ای خون باعث داشتن خوابی آرام در این افراد می‌شود.
مطهری در ادامه افزود: چنانچه نسبت به خوردن شیر دچار حساسیت هستند می‌توانند خوردن ترکیب کاهوی خرد شده به همراه سیب رنده شده و یا آب کاهو و آب سیب را جایگزین کنند.
پزشکین : دانستنی هایی در مورد عوارض دیر شام خوردن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *