افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خوراکی های برای تمیزی بیشتر در خانه تکانی عید

برق انداختن قاشق و چنگال با پوست موز، تمیز کردن دیوار با خیار و شستن ظروف با کچاپ. به خوراکی ها اجازه دهید خانه شما را تمیز کنند و نتایج آن شما را به حیرت می اندازند

images

نکاتی استثنایی خانه تکانی برای عید ؛ به خوراکی ها اجازه دهید در خانه تکانی به شما کمک کنند و خواهید دید که نتیجه شما را شگفت زده می کند

سس کچاپ، پوست موز، نمک، پیاز، خیار، آرد ذرت و برنج تنها لیست خرید مصرف روزانه نیستند بلکه مواردی هستند که می توانند شما را در تمیز کردن لکه ها و ظروف نیز کمک کنند. ارزان، قابل دسترس، دوستدار طبیعت و خانواده و موثر برای پاکیزگی. رکیباتی که به شما کمک شایانی خواهند کرد.

پوست موز:

پوست موزد را بعد از خوردن دور نیندازید. اگر ظروف نقره ای یا ست قاشق و چنگال شما کدر یا سیاه شده است به شما توصیه می کنیم که آنها را با قسمت داخلی موز تمیز کنید و خواهید دید که آنها چطور براق شده و مثل نو به نظر می رسند.

پوست خیار:

نه تنها از پوست موز بلکه از پوست خیار نیز برای تمیز کردن می توانید استفاده کنید. بچه ها دیوارها را کثیف و خط خطی کرده اند؟ چند تا خیار را پوست کنده و برای تمیز کردن از پوست آنها استفاده کنید. پوست خیار ماده تمیز کننده طبیعی، چند منظوره (و واقعا سبز) است که قابلیت تمیز کردن لکه ها از دیوار و سطوح را دارد؛ و یک نکته دیگر: اگر می خواهید که آینه حمام بخار نکند قبل از حمام آن را با پوست خیار تمیز کنید و خواهید دید که آینه پس از حمام شفاف باقی خواهد ماند.

03(145)

کچاپ:

برای تمیز کردن دیگ های مسی و تاوه ها از کچاپ استفاده کنید. اخیرا استفاده از دیگ های مسی در دنیای آشپزی همه گیر شده است. چه برای آشپزی، چه برای زیبایی و دکوراسیون. وقتی که این ظروف درخشنگی خود را از دست می دهند می توانید کمی کچاپ روی تکه ای پارچه مالیده و این ظروف را با آن بسایید. کچاپ را برای مدت نیم ساعت روی ظروف باقی گذاشته و سپس تمیز نمایید. سرکه موجود در کچاپ ظروف مسی را تمیز خواهد کرد.

پیاز:

همانطور که می دانید پیاز به خوبی توری منقل را تمیز می کند. یک پیاز را از وسط به دو نیم کرده و قسمت داخلی آن را روی توری منقل بکشید. پیاز، باقی مانده چربی و گوشت باقی مانده روی توری را پاک خواهد کرد. برای اینکه این روش موثرتر باشد بهتر است که توری را قبل از پاک کردن کمی حرارت دهید.

گردو:

از اینکه گردو می تواند خط هایی که روی مبلمان چوبی خانواده افتاده اند را پاک کند تعجب نکنید. به این ترتیب: پوست گردو را کنده و آن را روی خش بسایید. سپس انگشت خود را روی خط بکشید تا روغن گردو به داخل چوب زخمی شده بهتر نفوذ کند. ۵ دقیقه صبر کرده و در نهایت آن را با یک دستمال مرطوب تمیز نمایید اثری از خش باقی نخواهد ماند.
نمک:

نمک سفره که در هر رستوران و آشپزخانه ای پیدا می شود به راحتی لکه شراب را پاک می کند. پس دفعه آینده که لکه شراب روی قالی، کتاب، سفره یا لباستان را خواستید پاک کنید، بلافاصله روی آن نمک بپاشید. نمک تمام شراب را جذب خواهد کرد.

برش نان:

چیزی شکسته؟ برش نان به شما کمک خواهد کرد که خرده شیشه ها را به راحتی جمع کنید. برای جمع کردن خرده شیشه ها یک برش نان را کمی مرطوب کرده و روی خرده شیشه ها بکشید تا به تکه نان بچسبد.

08(56)
برنج:

برای تمیز کردن آسیاب کافه و ادویه از برنج استفاده نمایید. کمی برنج پخته شده را در آسیاب ریخته و آسیاب نمایید تا پودر شود. با تمیز کردن آسیاب تمام موادی که از قبل به جا مانده اند نیز تمیز خواهند شد. به خاطر داشته باشید که در نهایت باید آن را با دستمالی مرطوب تمیز نمایید.

روغن زیتون:

اگر یکی از بچه ها هنگام بازی کردن بیرون از خانه روی صمغ درخت نشسته و بعدا مبلمان خانه را با لباسش کثیف کرده نگران نباشید. می توانید این لکه های چسبناک را با کمک روغن زیتون تمیز کنید. کمی روغن زیتون را با دست روی صمغ بمالید. روغن زیتون باعث می شود که صمغ پس از چند دقیقه از روی مبلمان پاک شود.

آرد ذرت:

آردی که از آن پولنتا یا مامالیگا تهیه می کنید تاثیر استثنایی روی لکه های مزخرف روغن دارند. یک چیز روغنی روی لباس یا مبل افتاده است؟ لکه را با آرد ذرت بپوشانید، بگذارید ۱۵-۲۰ دقیه بماند و سپس آن را با دست یا در ماشین رختشویی بشویید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *