افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه خود را سریع آرایش کنیم

آرایشگر

بعضی مواقع پیش می آید که وقت خیلی کمی را برای آرایش کردن خود د ارید و چنان دستپاچه میشوید که نمیدانید از کجا شروع کنید.ما امروز قصد داریم تکنیک چگونگی آرایش و از کجا شروع کردن را به شما عزیزان آموزش دهیم

۱-

صورت
اول از همه صورتتان را با مایع شست و شوی صورت خوب بشویید تا همه غبار هایی که از صبح روی آن نشسته پاک شود. سپس آن را به خوبی خشک کنید. حالا کمی مرطوب کننده به صورت تان بزنید تا تازه شود. چند دقیقه ای روی صندلی بنشینید و استراحت کنید تا مرطوب کننده روی صورتتان خشک شود یا می توانید در این فاصله لباسهایتان را از کمد بیرون بیاورید و بپوشید. بعد از خشک شدن مرطوب کننده کمی کرم پودر به همه جای صورتتان بزنید. یادتان باشد کرم پودر زیادی صورتتان را خسته نشان می دهد، بنابراین از مقدار کافی کرم پودر استفاده کنید. حالا به سراغ رژگونه تان بروید. اگر از رژگونه مایع استفاده کنید نتیجه بهتری در پی دارد. آرام گونه هایتان را جمع کنید و رژگونه را در محل مناسب آن یعنی زیر گونه ها بمالید. اگر روز پر کاری را پشت سر گذاشتید پیشنهاد میکنیم از رژگونه کمتری استفاده کنید چرا که معمولا خستگی، گونه های شمارا سرخ تر نشان میدهد.

۲-

چشم ها
مهمترین نکته در آرایش چشم نور خوب است. به خصوص اگر برای این کار عجله دارید. ابتدا سایه مورد علاقه تان را پشت چشمهایتان بزنید و به سلیقه خودتان و با توجه به مدل چشمهایتان خط چشم مرتبی برای چشمتان بکشید. بیشترین زمان برای آرایش چشم را برای کشیدن خط چشم بگذارید چرا که حساس ترین مرحله است. سپس ریمل بزنید و با فرمژه به مژه هایتان حالت دهید. این کار خستگی چشمهایتان را از بین می برد.

۳-

لب ها
کارشناسان زیبایی همه متفق القول هستند که رنگ دادن به لب ها راه آسان و سریعی است تا به ظاهرتان برق و جلا بدهید. ممکن است راحت نباشید که از رنگ های تند استفاده کنید، اما زدن رژ لب کمک می کند که – فوراً- کمی آراسته تر به نظر برسید.
رژ لب می تواند در موقع خاص دو برابر به لب هایتان رنگ بدهد. اگر در مورد رنگ و مارک مناسب رژ لب بی اطلاع هستید، به یک فروشگاه لوازم آرایش مراجعه کنید تا در مورد انتخاب رنگی که به پوست تان بیاید، مشورت کنید و کمک بخواهید. وقتی رنگ مناسب را پیدا کردید، می توانید همیشه از آن استفاده کنید.

۴-

موها
راحت ترین و سریع ترین روش برای موهای لخت یا فر مرتب کردن و باز گذاشتن آنهاست. اگر موهای صافی دارید با استفاده از سشوار یا اتوی مو آن را صاف و مرتب کنید و دورتان بریزید. اگر قصد دارید موهای لختتان را ببندید، مدل گوجه راحت و زیبا به نظر میرسد. همچنین می توانید موهایتان را دم اسبی یا کج ببندید یا آن را ببافید تا زیباتر جلوه کند. برای شما که مویتان فر هست نیز بهترین و سریع ترین راه مرتب کردن فر مویتان و باز گذاشتن آن است. البته قطعا موی فر جمع شده با یک کش ساده هم می تواند بسیار زیبا باشد. اضافه کردن یک هد بند یا تل یا یک گل سر زیبا هم می تواند به سرعت به موهایتان مدل بدهد.
پیشنهاد ما اینست که اگر وقت کمی دارید در پی یک مدل عجیب و خاص برای موهایتان نباشید چرا که ممکن است در زمان محدود به خواسته تان نرسید و طبعا از مهمانی لذت نبرید!

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *