افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خواص درمانی و بی نظیر پوست هندوانه

download-3-9

  • شاید برایتان جالب باشد که بدانید پوست این میوه نسبت به قسمت اصلی داخلی آن، فیبر و پتاسیم بیشتری دارد و همین باعث می‌شود تا به اسنکی تبدیل شود که برای قلب بسیار مفید است.

تابستان بدون هندوانه هیچ مزه‌ای ندارد. با اینکه ممکن است مطمئن باشید که می دانید چطور باید این میوه را بخورید، تقریبا می‌توانیم تضمین کنیم که هیچ چیز مثبتی عایدتان نخواهد شد و علتش آن است که شما پوست آن را دور می‌ریزید.
بله درست است. پوست – بخش سفیدی از هندوانه بین قسمت اصلی صورتی و پوست سفت سبز آن – نه تنها قابل خودن است، بلکه منبع غنی مواد مغذی بوده که کاملا با آنچه درون هندوانه است فرق دارد. بنابراین درست مثل این است که دو میوه را داخل یک میوه قرار داده باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پوست این میوه نسبت به قسمت اصلی داخلی آن، فیبر و پتاسیم بیشتری دارد و همین باعث می‌شود تا به اسنکی تبدیل شود که برای قلب بسیار مفید است. تحقیقات نشان می‌دهد پوست هندوانه مقدار زیادی از آمینواسیدی به نام سیترولین دارد.
سیترولین نقش مهمی در ایجاد آمینواسید دیگری به نام آرژینین ایفا می‌کند که باعث افزایش تولید اکسید نیتریک شده، به باز شدن رگ‌های خونی کمک کرده، فشار خون را کاهش داده و سلامت عروقی بدن را افزایش داده، دشمن خستگی است، سیستم ایمنی بدن را تحریک و با سرطان مبارزه می‌کند و در رشد عضلات و التیام زخم‌ها تأثیر بسزایی دارد.
برای آنکه خوردن پوست هندوانه کمی لذت‌بخش باشد چه باید کرد؟ شما می توانید پوست را با انواع اسموتی‌ها مخلوط کرده، آن را قطعه‌قطعه کرده و یک خوراک کیمچی از پوست هندوانه درست کنید و یا آن را به شکل نیزه‌ای ببرید و ترشی پوست هندوانه درست کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *