افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خطرات مرگ زود هنگام بیماری کلیوی و پیشگیری از آن

download (1)

  • داده‌هایی که ما به دست آوردیم شامل نتایجی ورای دور ‌معمول آزمایش‌های بالینی کنترل فشار خون بوده و نشان‌دهنده امنیت طولانی‌مدت کنترل شدیدتر فشار خون با امتیازهای بالقوه مربوط به مرگ و میر در بیمارانی بوده که بیماری کلیوی داشتند

 

فشار خون بالا می‌تواند مشکلات فراوانی برای سلامت‌تان به همراه داشته باشد اعم از بیماری قلبی، سکته مغزی و حتی بیماری کلیوی. در شرایطی که حفظ یک رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی در کنترل فشار خون شما تأثیر بسزایی دارد، در طولانی‌مدت می‌تواند خطر بروز بیماری کلیوی را هم کاهش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد داشتن یک برنامه سخت برای کنترل فشار خون می‌تواند خطر احتمالی مرگ زودهنگام را در میان افرادی که دچار بیماری مزمن کلیوی هستند کاهش دهد. محققان در این تحقیقات دریافتند که فشار خون پایین، خطر مرگ زودهنگام را از شما دور خواهد کرد.
یکی از محققان این تحقیق می‌گوید: داده‌هایی که ما به دست آوردیم شامل نتایجی ورای دور ‌معمول آزمایش‌های بالینی کنترل فشار خون بوده و نشان‌دهنده امنیت طولانی‌مدت کنترل شدیدتر فشار خون با امتیازهای بالقوه مربوط به مرگ و میر در بیمارانی بوده که بیماری کلیوی داشتند» در این تحقیق، محققان داوطلبان قبلی مربوط به دو آزمایش کنترل‌شده کامل را در زمینه کاهش شدید فشار خون مورد بررسی قرار دادند. برخی نتایج نشان داد که کاهش فشار خون سیستولیک یا تنجشی قلب تا کمتر از ۱۲۰ میلی‌مترِ جیوه (که کمتر از هدف فعلی مورد نظر ماست) برای داشتن قلبی سالم و طول عمر کافی،‌ مناسب خواهد بود. از سوی دیگر، سایر بررسی‌های طولانی‌تر و مفصل‌تر نشان داد که فشار خون پائین‌تر از این میزان می‌تواند مضر باشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *