افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خرید از قنادی ممنوع

4532322c

خرید از قنادی ممنوع…. چرا؟ معمولا خانم ها به دلیل اعتماد به نفس نداشتن کافی برای مراسم های تولد و سالگرد ازدواج کیک را از قنادی میخرند اما ما به شما پیشنهاد میکنیم با این عکس ها و تزیینات کیک های خانگی درست کنید و خودتان تزیین کنید

 فقط در لبه‌هاي كيك، بيسكويت‌هاي رنگي، شيريني‌هاي كوچك نخودچي يا هر شيريني كوچك و زيبايي كه در خانه داريد را بچينيد و از كيك زيباي‌تان لذت ببريد. اين كيك به درد اين مي‌خورد كه روي آن شمع بگذاريد.


چند بيسكويت گرد روي كيك بچينيد. روي آن‌ها كمي خامه بماليد و روي خامه از تزئينات رنگي خوراكي استفاده كنيد. شما چند بادكنك زيبا روي كيك داريد. براي ساخت نخ بادكنك‌ها مي‌توانيد از مارش‌ملون يا پاستيل‌هاي دراز استفاده كنيد.


توت‌فرنگي يا يك ميوه ديگر را انتخاب كنيد. آن را ورقه ورقه كرده و از حاشيه بيروني كيك شروع كنيد. ورقه‌هاي ميوه را از بيرون به سمت داخل و از يك جهت روي كيك بچينيد تا به مركز آن برسيد.


در يك قابلمه كوچك سه‌چهارم فنجان آب و همان مقدار شكر را به جوش بياوريد. ورقه‌هاي نازك ليمو را به‌مدت ۷ تا ۱۰ دقيقه بجوشانيد تا شفاف شوند. بعد آن‌ها را سرد كنيد و نامنظم روي كيك بچينيد.


در سوپرماركت‌ها پاستيل‌هاي شكري و آدامس به شكل روبان وجود دارد. مي‌توانيد از آن‌ها براي درست كردن گل رز خوراكي استفاده كنيد. آن را لوله كنيد و كمي حاشيه بالايي آن را به سمت بيرون شكل دهيد. رزها را روي كيك   بچينيد.


مي‌توانيد از تركيب هر شكلات يا آبنباتي كه طرح‌هاي هندسي دارند براي تزئين كيك‌تان استفاده كنيد. آن‌ها را طوري روي كيك بچينيد كه به‌نظر برسد آن را نقاشي كرده‌ايد يا رويش برچسب چسبانده‌ايد.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *