افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

حرکات موثر برای لاغری صورت

چند حرکت ورزشی برای لاغر کردن صورت

به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ اگر صورت پر و چاقی دارید روش هایی برای لاغر کردن صورت وجود دارد که می توانید امتحان کنید. روش هایی کم هزینه که وقتی از شما نخواهد گرفت. پیش تر درباره فواید ورزش دادن صورت یا یوگای صورت صحبت کرده ایم، اینجا بانوی شهر حرکاتی برای لاغر کردن صورت آموزش می دهد. یوگای صورت یک روش بسیار کارساز برای داشتن چهره ای جوانتر است. بنابراین هر قدر که این حرکات به نظرتان مسخره یا بی اهمیت میرسد ، با انجام دادن مکرر آنها می توانید نتیجه خوبی بگیرید پس حتما امتحان کنید.

۱ ) حرکت ماهی خندان (Smiling Fish Face)

این حرکت به داشتن گونه های برجسته و زیبا کمک می کند. مثل تصویر لبانتان را جمع کنید و همزمان سعی کنید لبخند بزنید. این کار را ۵ بار انجام دهید.

۲ ) حرکت مریلین

این حرکت به حرکت مریلین مونرو مشهور است که موجب می شود لبان پرتر و خوش فرم تری داشته باشید. حرکت مریلین مانند بوسه فرستادن برای هواداران است.

۳ ) حرکت گنجشک کوچک

چاقی صورت گاهی از گردن و غبغب ها مشخص می شود بنابراین قبل از اینکه بخواهید چنین مشکلی را در ناحیه گردن داشته باشید که باعث شود صورت شما چاق تر به نظر برسد با این حرکت می توانید از چاقی صورت جلوگیری کنید. ابتدا سر را به سمت راست بچرخانید و کمی چانه تان را بالا ببرید. در همین حالت بمانید و زبانتان را به سقف دهان بچسبانید. سعی کنید کاملا ریلکس باشید و نفس عمیق بکشید. لبخند را فراموش نکنید. به آرامی به حالت اولیه بازگردید و این بار این حرکت را در جهت مخالف انجام دهید.

۴ ) بالا بردن گونه (Cheek Uplift)

این حرکت برای استخوان گونه بسیار مفید است و چاقی صورت را در این نقاط از بین می برد و در عوض گونه را برجسته و خوش فرم کرده و چهره را جوانتر می کند. هرقدر که می توانید لبخند بزنید. سپس انگشت اشاره و انگشت وسط هر دو دست را روی گونه ها بگذارید و به آرامی گونه ها را به سمت چشم حرکت دهید. چند ثانیه در جای خود نگه داشته و رها کنید. این کار را چند بار انجام دهید.

۵ ) بودا

در این حرکت باید صورت را ریلکس کرده و سعی کنید تمام ماهیچه های صورت آرام و آزاد باشند. چشمها را ببندید و لبخندی ساده داشته باشید. آرام در این حالت بمانید. با این کار می توانید به ریلکس شدن اعصاب نیز کمک کنید.

۶ ) حرکت شیر (Lion Pose)

این حرکت به سیمها مودرا نیز شهرت دارد و تمام ماهیچه های صورت را درگیر می کند. حرکت شیر یکی از بهترین حرکات بخصوص برای لاغر کردن صورت است. معمولا پیشنهاد می شود این حرکت را نشسته و در آرامش انجام دهید. در حالیکه چشمها را بسته اید دهان را تا جایی که می شود باز کنید. سپس زبان را تا جایی که می توانید از دهان خارج کنید و چشمها را همزمان تا جایی که می توانید باز کنید. چهره ای مانند یک شیر غران خواهید داشت. سپس به حالت عادی باز گردید، ریلکس کرده و دوباره این حرکت را تکرار کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *