افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جلوگیری از سرطان با روزه درمانی

d72ffe1017e7ba6a9c80a3f229cf96cdfa2e398c

همانطور که می دانید هیچ کار خدا بدون علت و حکمت نیست روزه گرفتن نیز یکی از آنها می باشد خیلی ها فکر می کنند چرا روزه ؟ چرا تحمل گرسنه و تشنگی در این جا یکی از فواید آن که جلوگیری از سرطان با روزه درمانی است را بیان می کنیم .

دکتر حسن اکبری  اظهار کرد: هر سلول سرطانی دارای ۲۵ برابر گیرنده گلوکزی بیشتر از سلول‌های عادی بدن است، بنابراین نخوردن غذا سبب گرسنگی کل سلول‌های بدن و وارد آوردن آسیب بسیار به سلول‌های سرطانی می‌شود و روزه درمانی یک راه بسیار موثر در این زمینه است.

وی با بیان اینکه سرطان بیشتر در افراد مسن به دلیل کمبود انرژی بوجود می‌آید، تشریح کرد: تکثیر افسار گسیخته سلول بدون مکانیسم کنترل، سبب بروز سرطان می‌شود و این امر زمانی ممکن است که به دلیل کمبود انرژی، توالی بازهای آلی به هم می‌ریزد و پروتئین دیگری در سلول ساخته می‌شود که کارآیی لازم را ندارد.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: مصرف غذاهای نامناسب اعم از فست فود، نوشابه‌ها، آب سرد، لبنیات حاوی روغن پالم و نان بدون سبوس سبب کاهش ذخیره انرژی سلول و ایجاد جهش شده که در نهایت منجر به سرطان می‌شود.

اکبری افزود: با اینکه طب جدید در امر درمان بسیار پیشرفت کرده است، اما در زمینه تاثیر تغذیه بر بروز سرطان فعالیتی ندارد و این کمبود با طب سنتی برطرف می‌شود، چرا که طب سنتی در درمان سرطان طوری عمل می‌کند که با اصلاح تغذیه فرد مبتلا به سرطان، سیستم ایمنی وی را بهبود داده و قدرت رشد سرطان را کاهش می‌دهد و سبب افزایش طول عمر بیمار می‌شود.

این متخصص آسیب شناسی ضمن اشاره به دارو درمانی در طب سنتی گفت: سورنجان یکی از داروهای ضد تقسیم سلولی و ضد میتوز است که مصرف روزانه دمنوش آن همراه با خرما و عسل راهی برای درمان تمام سرطان‌ها است. همچنین استعمال سرکه محلی انگور همراه با عسل یا بدون آن تاثیرات شگرفی در درمان سرطان پوست ایجاد خواهد کرد

 

پزشکین : جلوگیری از سرطان با روزه درمانی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *