افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جدیدترین سرم با کیفیت ضد مار و عقرب گزیدگی تولید شد

  • تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایران از کشورهایی با میزان گزش بالا در دنیا است، اما این آمپول‌ها، نجات صد درصدی مصرف کنندگانش از مرگ را به ارمغان آورده است.

 

حمید کهرام با اشاره به تأمین کامل نیاز کشور در زمینه سرم‌های درمانی ضد مارگزیدگی، ضد عقرب‌زدگی و ضد دیفتری، بیان داشت: مؤسسه رازی در این حوزه بهترین و باکیفیت‌ترین سرم‌های درمانی جهان را تولید می‌کند.

وی از تولید این نوع سرم‌ها به عنوان یکی از مهمترین فرآورده‌های این مؤسسه یاد کرد و اظهار داشت: این مؤسسه بهترین سرم‌های درمانی جهان را تولید می‌کند که این محصولات تاکنون جان هزاران نفر را از مرگ نجات داده است.

رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایران از کشورهایی با میزان گزش بالا در دنیا است، اما این آمپول‌ها، نجات صد درصدی مصرف کنندگانش از مرگ را به ارمغان آورده است.

وی افزود: بسیاری از کشورهای منطقه و خاورمیانه خواستار سرم‌های این مؤسسه برای درمان گزیدگی‌ها هستند.

کهرام با اشاره به تولید سرم‌های درمانی در سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴ بیان کرد: در سال ۸۶ میزان تولید این سرم‌ها ۷۲ هزار آمپول بود که این رقم در سال ۸۷ به بیش از ۸۵ هزار آمپول رسید.

رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی ادامه داد: میزان تولید این سرم‌ها در سال ۹۱ و ۹۲ به ترتیب بیش از ۹۱ و ۱۰۲ هزار آمپول بود و در سال ۹۳ نیز شاهد تولید ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ آمپول در این مؤسسه بودیم.

وی گفت: در سال گذشته نیز با تلاش‌های صورت گرفته، ضمن افزایش قابل توجه تولید سرم‌های درمانی، تولید ۱۳۴ هزار و ۸۰۰ آمپول را در این مؤسسه شاهد بودیم.

 

منبع : بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *