افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جدیدترین دارو ویژه آرام کردن درد دندان درآوردن کودکان

ba786

  • گیاه مریم گلی نیز برای استعمال خارجی در راستای التیام زخم ها و خراش های پوست، بهبود التهاب دندان و خونریزی لثه و همچنین تقویت محافظت از لثه در تولید این دارو استفاده شده است.

 

داروی دنتی کید، مسکن صددرصد گیاهی رویش دندان که از ماده موثره رزمارینیک اسید، به صورت ژل موضعی به تولید رسیده است. مواد تشکیل دهنده این ژل موضعی عصاره بابونه، عصاره مریم گلی و پرو ویتامین B۵ است.
این ژل موضعی برای تسکین درد و التهاب لثه کودک در زمان رویش دندان (در هنگام رویش دندان روزی سه الی چهار بار) استفاده می شود.
بابونه دارای اثرات ضد حساسیت و ضد التهاب است که تا حدودی به علت وجود آزولن و احتمالاً به واسطه مهار شدن هیستامین این خاصیت در آن دیده شده، به همین دلیل در تولید این ژل موضعی به کار گرفته شده است.
همچنین کاهش تورم و درد لثه و همچنین اثرات قوی آنتی اکسیدانی در بابونه گزارش شده است.
گیاه مریم گلی نیز برای استعمال خارجی در راستای التیام زخم ها و خراش های پوست، بهبود التهاب دندان و خونریزی لثه و همچنین تقویت محافظت از لثه در تولید این دارو استفاده شده است.
مریم گلی خاصیت آنتی باکتریال، آنتی وایرال، ضد قارچ و قابض نیز است.
همچنین از پرو ویتامین B۵ در تولید این دارو برای نفوذ به لثه متورم و سرعت بخشیدن به بهبود و التیام آن نیز به کار برده شده است.
دنتی کید، محصول دانش بنیان از یک شرکت دانش بنیان فعال در زمینه داروهای گیاهی است که به تولید رسید و امروز با حضور مدیرکل طب سنتی وزارت بهداشت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
ژل موضعی دنتی کید تنها داروی گیاهی تولید داخل در ایران است که با طعمی ملایم و قابل قبول برای نوزادان و کودکان قابل استفاده است.
منبع: بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *