افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توقعات زنان و مردان از یکدیگر پس از به ارگاسم رسیدن

  • توصیه ما این است که برای چند دقیقه و نه طولانی تر، بعد از داشتن رابطه جنسی و قبل از هر حرکت دیگری، همسرتان را در آغوش بگیرید و او را نوازش کنید، در همین حین با هم ارتباط کلامی برقرار کرده و حرف‌های دلنشین بزنید.

به دنبال اتمام رابطه جنسی و ارگاسم، فاز فرونشینی در زن و مرد اتفاق می‌افتد، در این مرحله تا دقایق و حتی ساعاتی مرد و زن از نظر جنسی برانگیخته نمی‌شوند که البته این حالت موقت است و نشانه بیماری یا اختلال نیست.

 

شکایت بسیاری از زوجین، نبود ملاعبه و معاشقه بعد برقراری روابط جنسی است

 به دنبال اتمام رابطه جنسی و ارگاسم، فاز فرونشینی در زن و مرد اتفاق می‌افتد، در این مرحله تا دقایق و حتی ساعاتی مرد و زن از نظر جنسی برانگیخته نمی‌شوند که البته این حالت موقت است و نشانه بیماری یا اختلال نیست. بعد از اتمام رابطه جنسی، تغییرات هورمونی که در بدن مرد اتفاق می‌افتد منجر به ایجاد حالت خستگی و خواب‌آلودگی می‌شود اما زمانی که زن خصوصا از نظر روانی ارضا می‌شود، فاز فرونشینی جنسی در او نسبت به مرد کندتر رخ می‌دهد و در این مرحله پرانرژی‌تر و پرحرف‌تر می شود و نیاز به توجه و محبت بیشتری از جانب مرد دارد.

دلیل اینکه بعضی نسبت به روابط زناشویی سرد می‌شود این است که اشتباها برخی از زوجین رابطه جنسی را بعد از ارگاسم پایان یافته می‌دانند، اما باید بدانیم درست در این دقایق است که لذت طرفین و زیبایی سکس کامل می‌شود. شکایت از نبود ملاعبه و معاشقه و پس نوازی بعد سکس در بین زوجین رواج زیادی دارد. توجه به این نکته خصوصا در زوجینی که خانم مبتلا به بی‌میلی جنسی است، اهمیت بسیاری دارد.

با توجه به اینکه شکایت بسیاری از زوجین در سکس، نبود ملاعبه و معاشقه و پس‌نوازی بعد برقراری روابط جنسی است. اگر مرد بلافاصله بعد از سکس با همسر، به خواب رود یا جهت تمیز کردن خود فورا به حمام رود یا اینکه بعد از سکس برای خوردن یا آشامیدن اتاق خواب را ترک کرده یا سرش را به تماشای تلویزیون گرم کند، همه اینها می‌تواند لذت جنسی را نیمه تمام بگذارد و پیام‌های منفی مبتنی بر خسته‌کننده بودن یا دوست‌داشتنی نبودن همسر را مخابره کند.
** توصیه: 
توصیه ما این است که برای چند دقیقه و نه طولانی تر، بعد از داشتن رابطه جنسی و قبل از هر حرکت دیگری، همسرتان را در آغوش بگیرید و او را نوازش کنید، در همین حین با هم ارتباط کلامی برقرار کرده و حرف‌های دلنشین بزنید. مثل جملات عاشقانه و تحسین برانگیز، شوخی و خنده با همدیگر، صحبت در مورد خاطرات شیرین و خوبی که با هم داشتید و حتی صحبت پیرامون لحظات لذت‌بخشی که در سکس سپری کردید و ارائه پیشنهاداتی برای بهتر شدن رابطه جنسی در آینده. گاها همین پس‌نوازی می‌تواند مقدمه و به منزله پیش‌نوازی برای رابطه جنسی بعدی باشد.

 

 

منبع : سلامانه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *