افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توصیه های طب سنتی برای خواب افراد شب کار

توصیه های طب سنتی برای خواب افراد شب کار

  • کسانی که شغل شبانه دارند و مجبورند صبح بخوابند, بنابراین تدابیر خواب در این افراد چگونه است؟, اظهار داشت: علاجی نداریم، ولی توصیه می‌کنیم کسانی که از خواب شب نمی‌توانند بهره مند شوند حداقل روز را در جای تاریک بخوابند.

 

ک متخصص طب سنتی با بیان اینکه بیداری در شب موجب چاقی می‌شود, توصیه‌هایی برای خواب افراد شب‌کار عنوان کرد و گفت: افراد شب کار، روز در جای تاریک بخوابند.

یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه بیداری در شب موجب چاقی می‌شود, توصیه‌هایی برای خواب افراد شب‌کار عنوان کرد و گفت: افراد شب کار، روز در جای تاریک بخوابند.

مجید انوشیروانی متخصص طب سنتی در پاسخ به پرسشی درباره کسانی که شغل شبانه دارند و مجبورند صبح بخوابند, بنابراین تدابیر خواب در این افراد چگونه است؟, اظهار داشت: علاجی نداریم، ولی توصیه می‌کنیم کسانی که از خواب شب نمی‌توانند بهره مند شوند حداقل روز را در جای تاریک بخوابند.

این متخصص طب سنتی بیان داشت: بحث تاریکی خیلی مهم است، در معارف دینی و آموزه‌های قرآنی خواب جایگاهش شب است و روز وقت فعالیت است، برای اینکه پیکر ما به نور علاقه مند است و اگر روشنایی زیاد باشد و فرد بخوابد, خواب عمیق نمی‌تواند داشته باشد.

روح اگر قرار باشد در سکون و آرامش باشد, باید به قعر قلب و اعضا برود که این مسئله در تاریکی اتفاق می‌افتد، بیداری را حکما به حرکت تشبیه کردند و خواب را به سکون.

انوشیروانی خاطرنشان کرد: کسانی که بی‌خوابی دارند, چاق می‌شوند، کسانی که خواب عمیق شبانه ندارند و ناچارند در روز بخوابند بدانند که خواب روز بسیار نامناسب است و با طبیعت بدن منافات دارند و دچار چاقی مرضی می‌شود .

چون بیداری باعث تحلیل رطوبت‌ها می‌شود، همچنین بیداری شبانه پای اینترنت با امواج الکترومغناطیس باعث خشک شدن رطوبات و منجر به بی‌خوابی مرضی می‌شود، بنابراین بهتر است به تدریج این عادت را کم کنند چرا که سلامتی در گروی خواب شبانه کافی و عمیق است

 

منبع : عصر خبر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *