افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توصیه هایی برای ساعت خواب کودک

ba1814

  • تشویق کودک با صحبت و عمل که هر شب در وقت لازم بخواب رود، یکی از راه‌های درمان دیر خوابیدن کودکان است. یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خوابیدن کودک باید توجه داشت، توجه لازم به لباس و اتاق خواب کودک است که بسیار حائز اهمیت است.

 

افزود: احتیاج به خواب در انسان‌ها در سنین مختلف، متفاوت است و کودکان نسبت به سن رشد و شرایط رشد خود ساعات خواب متفاوتی دارند.
پزشک اطفال و کودکان در ادامه گفت: بسیاری از کودکان برای خواب مشکل دارند و به موقع نمی‌خوابند و به اصطلاح بی‌خوابی شبانه گفته می‌شود.
میری تصریح کرد: والدین در خواباندن کودک نقش مهمی را ایفا می‌کنند، حتی عمده‌ای از کودکان تا زمانی که یکی از والدین خصوصا مادر در کنارشان نباشند به خواب نمی‌روند.
به گفته وی تشویق کودک با صحبت و عمل که هر شب در وقت لازم بخواب رود، یکی از راه‌های درمان دیر خوابیدن کودکان است. یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خوابیدن کودک باید توجه داشت، توجه لازم به لباس و اتاق خواب کودک است که بسیار حائز اهمیت است.
میری تاکید کرد: صحبت کردن با کودک هنگام خواب مانند قصه گفتن، ماساژ دادن دست و پای کودک و سیر خوابیدن آن ازجمله عوامل مهمی هستند که می‌تواند به خواب شبانه کودکان کمک قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

 

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *