افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توصیه به بیماران مبتلا به آسم در فصل زمستان

hhs3259

  • در هنگام ورزش در هوای سرد مراقبت بیشتری از خود کنید. ابتلا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بدن خود را گرم نمایید و حتی یک یا دو پاف اسپری قبل از شروع کردن ورزش بزنید. برای شما مناسب‌تر این است که در هوای سرد در خانه ورزش کنید.

 

انجمن آسم بریتانیا نیز اعلام کرده که شما می‌توانید آسم خود را با رعایت موارد زیر در هوای سرد کنترل کنید و کمتر به عوارض ناشی از آن دچار شوید:
حفظ و مصرف داروهای جلوگیری کننده از علائم زیر نظر پزشک ضروری است.
بینی و دهان خود را برای گرم کردن هوایی که تنفس می‌کنید، بپوشانید.
در هنگام ورزش در هوای سرد مراقبت بیشتری از خود کنید. ابتلا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بدن خود را گرم نمایید و حتی یک یا دو پاف اسپری قبل از شروع کردن ورزش بزنید. برای شما مناسب‌تر این است که در هوای سرد در خانه ورزش کنید.
با شروع فصل سرما اطرافیان و خانواده‌های خود را از حملات آسم و علائم آن آگاه کنید. این علائم عبارتند از: گرفتگی نفس، سرفه بیش از حد معمول، خس خس سینه، احساس تنگی در قفسه سینه، داشتن مشکل در صحبت کردن یا عدم توانایی در کامل کردن جملات.
فراموش نکنید که شستن مرتب دست‌ها با آب وصابون یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای جلوگیری از پراکنده شدن ویروس سرما خوردگی است. شستشو و ضد عفونی کردن دست‌ها با الکل نیز راه حل مناسبی است.
داشتن آسم شما را در مقابل ویروس آنفلوآنزا حساس‌تر نمی‌کند اما اگر بیمار شوید، مشکل شما از سایر افراد بیشتر است پس واکسن آنفلوآنزا دریافت کنید.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *