جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



تناسب اندام دلخواه با سبزیجات و پیاده روی مستمر

Dr.-Atkins-Diet-Revolution

برای کاهش وزن خیلی ها بر این باور هستند که نباید چیزی خود و خود را رژیم های سخت می دهند که همین عامل باعث بروز مشکلاتی در سیستم ایمنی بدن می شود در این جا می خواهیم تناسب اندام دلخواه با سبزیجات و پیاده روی مستمر که علاوه بر کاهش وزن شما سیستم ایمنی را نیز تقویت می کند .

مزایای کاهش وزن فراتر از داشتن یک اندام جذاب است. کاهش وزن علاوه بر آنکه اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، از بروز حملات قلبی، دیابت، چاقی و سرطان جلوگیری می‌کند. اگر از قرص‌های لاغری استفاده می‌کنید یا به خود گرسنگی می‌دهید، باید بدانید که راه درستی را در پیش نگرفته‌اید. روش‌های بهتری برای کاهش وزن وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
خوردن میوه و سبزیجات بیشتر
میوه و سبزیجات، مواد غذایی مناسبی برای کاهش وزن هستند؛ چون این مواد کالری و چربی اندکی دارند. میوه و سبزیجات سرشار از فیبر هستند که نه تنها به هضم غذا کمک می‌کند، بلکه معده شما را نیز تا مدت‌ها پر نگه می‌دارد. از این رو، دیرتر احساس گرسنگی می‌کنید و میان‌وعده کمتری می‌خورید.
سیب زمینی، نخود، ذرت، موز و آووکادو کالری زیادی دارند؛ با این حال، آنها را از سبد غذایی خود خارج نکنید. چون حاوی مواد مغذی ضروری برای سلامت بدن هستند. برای آنکه از مزایای این مواد غذایی بهره‌مند شوید، آنها را با سایر میوه‌ها و سبزیجات ترکیب کنید. مصرف میوه و سبزیجات باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و نقش قابل توجهی در دفع سموم ایفا می‌کند.
پیاده‌روی مستمر
پیاده‌روی یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش‌های کاهش وزن است. افراد می‌توانند به جای رژیم‌های غذایی دشوار و رفتن به باشگاه‌های مجهز پیاده‌روی کنند. راه رفتن به هر صورت به شما کمک می‌کند وزن خود را کم کنید. با این حال، می‌توانید با افزایش مقدار و سرعت پیا‌روی به روند کاهش وزن خود سرعت ببخشید. تحقیقات نشان می‌دهند که اگر با سرعت ۵ کیلومتر در ساعت پیاده‌روی کنید، هر ۳۰ دقیقه ۲۰۰ کالری می‌سوزانید.

 

پزشکین : تناسب اندام دلخواه با سبزیجات و پیاده روی مستمر

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)