افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تقویت انرژی با نوشیدنی قهوه

IMG101700381

  • محتوای اصلی این چای، چای سیاه است که به مانند چای سبز مقدار متعادلی کافئین دارد. از طرفی این چای باعث تحریک متابولیسم شده و آنتی‌آکسیدان‌های قدرتمندی در اختیار بدن قرار می‌دهد.


۱.شیکِ تقویت‌کننده انرژی صبح
پیشنهاد ما برای یک غذای فوق‌العاده و سرشار از انرژی شامل کلم، موز، تخم برزک و ماست یونانی است. از پروتئین گرفته تا پتاسیم و فیبر همه و همه در این شیکِ صبحگاهی وجود دارند و می‌توانند باعث تحریک پرزهای چشائی شما شوند و سطح انرژی‌تان را افزایش دهند.
۲.اسموتی اسفناج و انبه
این اسموتی متشکل از آهن، فیبر و پکتین است که دشمن گوشت اضافی در بدن محسوب می‌شود. ما عاشق این اسموتی هستیم چرا که ترکیبات آن کمتر از پنج تاست و همین مسئله آن را به یک خوراکی بدون دردسر تبدیل می‌کند، خصوصا برای زمانی که هنوز در حال مالیدن چشم‌هایتان هستید و حوصله درست کردن چیزی را ندارید.
۳.اسموتی چای سبز و کیوی
چای سبز یکی از گزینه‌های مورد علاقه ‌ما به جای قهوه است. این چای به میزان کافی کافئین دارد (یعنی چیزی حدود ۲۵ تا ۵۰ میلی‌گرم)، بنابراین بی‌آنکه ترس و واهمه‌ای از این میزان داشته باشید می‌توانید از مزایای افزایش‌دهنده انرژی آن بهره‌مند شوید. از طرفی این چای حاوی ال-تیانین هم هست؛ آمینواسیدی که از طریق تسهیل شرایط تمرکز برای مغز، قدرت آن را افزایش می‌دهد.
۴.چای با یخ‌های کوچک
محتوای اصلی این چای، چای سیاه است که به مانند چای سبز مقدار متعادلی کافئین دارد. از طرفی این چای باعث تحریک متابولیسم شده و آنتی‌آکسیدان‌های قدرتمندی در اختیار بدن قرار می‌دهد.
۵.لیموی صبحگاهی و آب نعناع سم‌زدا
واقعا ساده‌تر از این دستور غذایی نمی‌توانید انرژی صبحگاهی‌تان را افزایش دهید. لیمو باعث از بین رفتن سموم بدن از دستگاه گوارش شده در شرایطی که نعناع طعمی نشاط‌‌آور دارد. از طرفی می‌توانید آن را در قالب نوعی سودا در طول روز بنوشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *