افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تسکین درد کمر هنگام خواب شب با این نوع خوابیدن

تسکین درد کمر هنگام خواب شب با این نوع خوابیدن

  • آن‌چه می‌تواند به تسکین این درد و فشار کمک کند، خواب خوب شبانه است. ولی قضیه پیچیده‌تر از این حرف‌ها است. درد کمر، گردن یا شانه‌ها آرامش را به هم می‌ریزد و خواب را از آدم می‌گیرد.

 

جلوگیری از کمردرد می‌تواند با خوابیدن شما ارتباط مستقیم داشته باشد. اگر شما نیز جزء ۲۰ درصد آدم‌هایی باشید که از کمردرد مزمن رنج می‌برند، حتما می‌دانید این درد اصلا شوخی نیست. در ادامه این مطلب را به نقل از بازده بخوانید.
به گفته‌ی متخصصان، آن‌چه می‌تواند به تسکین این درد و فشار کمک کند، خواب خوب شبانه است. ولی قضیه پیچیده‌تر از این حرف‌ها است. درد کمر، گردن یا شانه‌ها آرامش را به هم می‌ریزد و خواب را از آدم می‌گیرد.

ولی خبر خوب این است که انجام برخی ترفندهای کوچک در طول زمان خواب می‌تواند به جلوگیری از کمردرد یا تسکین آن و رفع بسیاری از ناراحتی‌های رایج در زمینه‌ی خواب کمک کند.

پگی بریل، متخصص درمان‌های فیزیک استخوان در نیویورک، به نشریه‌ی وال‌استریت گفت: «استراحت برای بازیابی دستگاه استخوان و ماهیچه‌ها بسیار ضروری و مهم است. هنگام خواب پروتئین به ماهیچه‌ها باز می‌گردد، بدن فرآیندهای جوان‌سازی‌اش را از سر می‌گیرد، و بنابراین بدن‌تان از لحاظ کالبدشناختی در موقعیت خوب و سالمی قرار می‌گیرد.»

به گفته‌ی موسسه‌ی ملی خواب امریکا، اگر دچار کمردرد هستید و معمولا به پشت می‌خوابید، قرار دادن یک بالش زیر زانوهای‌تان ستون‌فقرات را به حالت طبیعی نگه می‌دارد، و از این طریق از ایجاد درد در طول زمان خواب جلوگیری می‌کند. اگر به پهلو می‌خوابید، سعی کنید یک بالش بین زانوهای‌تان بگذارید. یا اگر دمر می‌خوابید، یک بالش پایین شکم‌تان قرار دهید.

 

منبع : بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *