افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ترک سیگار با تقویت بدن با این معجون

fo3648

 

 

می خواهید سیگار را ترک کنید و تصمیم جدی گرفته اید و برای این کار نیاز دارید ریه را نیز پاکسازی و بدن را تقویت کنید ، همراه ما باشید با ترک سیگار با تقویت بدن با این معجون .

هیچ دلیلی ندارد که سعی کنید ناگهانی و یک‌باره یا بدون هیچ‌گونه کمک ترک سیگار کنید. این کار به این معنی نیست که شما فردی قوی هستید، بلکه فقط نیروی درونی‌تان را بیش‌تر تحلیل می‌برد.
همه‌ی ما می‌دانیم سیگار برایتان بد است. هزاران موارد شیمیایی سمی بدن را آلوده می‌کند و سبب ابتلا به سرطان می‌شود. هدف بعضی از این مواد شیمیایی این است که شما را معتاد نگه‌دارد. علائم ترک آزاردهنده اما کوتاه‌مدت است.
بعد از این‌که سیگار را کنار می‌گذارید بدن می‌تواند به سرعت بهبود بیابد. از بین رفتن قطران و مواد شیمیایی دیگر که به مرور در بدن‌تان، به‌ویژه ریه‌هایتان انباشته شده‌است زمان‌بر است. این خوراکی ساده و نیروبخش که کاملا طبیعی است می‌تواند برای تسریع بهبود بدن مفید باشد.
مواد لازم:
ریشه‌ی زنجبیل(ساییده‌شده(


۴۰۰ گرم پیاز(خردشده(
۲ قاشق چای‌خوری پودر زردچوبه
۴۰۰ گرم شکر یا عسل
۱ لیتر آب

ابتدا آب را بجوشانید. وقتی به جوش آمد، شکر یا عسل، پیاز خردشده، و زنجبل ساییده را اضافه کنید. بعد از این‌که حدود ۵دقیقه جوشید، حرارت را کم کنید، به‌طوری که محلول هم‌چنان بجوشد. پودر زردچوبه را اضافه کنید. اجازه بدهید آن‌قدر بجوشد که حجم محلول تقریبا نصف شود. آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. بعد از این‌که تقریبا به دمای اتاق رسید آن را در یخچال نگه‌داری کنید.
صبح قبل از این‌که چیزی بخورید یا بنوشید ۲ قاشق پر از این دارو بخورید. شب بعد از غذا ۲ قاشق دیگر بخورید. این مواد وقتی با هم ترکیب می‌شوند فرآیند سم‌زدایی بدن را فوق‌العاده تقویت می‌کنند.
زردچوبه یک ادویه‌ی شگفت‌انگیز است که التهاب را تسکین می‌دهد، مانند یک آنتی‌باکتریال و ضدعفونی‌کننده عمل می‌کند و خواص ضدویروسی دارد. پیاز به‌طور ویژه به پاکسازی ریه‌ها کمک می‌کند، سموم را از بدن پاک می‌کند و از عفونت و بیماری جلوگیری می‌کند. زنجبیل برای تنظیم عملکردهای طبیعی بدن و پاکسازی سموم مفید است.
همان‌طور که قبلا گفتم ترک سیگار دشوار است، بنابراین از کمک گرفتن و آگاه کردن دیگران از هدف‌تان نترسید.

پزشکین : ترک سیگار با تقویت بدن با این معجون

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *