افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تتشخیص بیماری های موذی چشم

  • بیماری گلوکوم یا آب سیاه علائم خاصی ندارد ولی افراد بالای ۷۰ سال برای جلوگیری از ابتلا به چنین بیماری باید حتما به چشم پزشک مراجعه کنند.

 

حیدر امینی با اشاره به تشخیص پیچیده بیماری گلوکوم یا آب سیاه اظهار داشت: تخمین زده می‌شود در ایران حدود یک میلیون نفر مبتلا به این بیماری هستند ولی ۸۰ درصد آنها بی‌اطلاع هستند.

دبیر علمی بیست و هفمین کنگره چشم پزشکی ایران ادامه داد: در دنیا بیماریابی بسیار گران است و در هیچ جای دنیا نیز برای بیماریابی مانند بیماری آب سیاه اقدام نمی‌کنند.

امینی تصریح کرد: بیماری گلوکوم یا آب سیاه علائم خاصی ندارد ولی افراد بالای ۷۰ سال برای جلوگیری از ابتلا به چنین بیماری باید حتما به چشم پزشک مراجعه کنند.

دبیر علمی بیست و هفمین کنگره چشم پزشکی ایران درباره دیگر بیماری‌های موذی چشم به مشکلات چشمی بیماران دیابتی نیز گریزی زد و گفت: دیابت باعث خونریزی در چشم می‌شود که اگر در مراحل نخست صورت پذیرد تا حدودی امکان درمان وجود دارد.

وی درباره بیماری آب مروارید نیز بیان داشت: این بیماری دیگر مانند گذشته نیست و می‌توانیم با جرات عنوان کنیم که کسی در کشور مشکل صف برای درمان آب مروارید ندارد زیرا در گذشته بیماران تا ۶ ماه برای جراحی گرفتار صف و زمان بود.

امینی درباره مشکل حوزه چشم پزشکی با بیمه ها عنوان کرد: بیمه‌ها با چانه زنی‌هایی که می‌کنند باعث مشکلات زیادی می‌شوند و این مشکلات گریبانگیر فعالان چشم پزشک و از همه مهمتر مردم و بیماران می‌شود.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *