افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تاثیر آب لیمو در زیبایی

sxa

۱ )آب لیمو در تقویت سیستم ایمنی به شما کمک می کند .
لیمو دارای مقادیر بسیار بالایی از ویتامین Cمی باشد که به تقویت سیستم ایمنی بدن ,مبارزه بااسترس کمک می کند لیمو همچنین دارای خواص ضد التهابی می باشد. پتاسیم موجود در لیمو برای سیستم عصبی وبرای عملکرد سالم قلب ومغز مفید می باشد .

۲ ) آب لیمو به هضم غذا کمک می کند .
لیمو سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و دیگر مواد مفید است که می تواند به تقویت روند گوارش ودفع  سموم از بدن کمک کند . آب لیمو در تسکین علائم سوء هاضمه، مانند نفخ و آروغ زدن کمکی موثر می باشد .

۳ ) آب لیمو پاک کننده سموم از بدن . آب لیمو با تحریک کبد  سموم  را از بدن پاک میکند و، باعث سم زدایی بدن می شود .

۴ ) لیمو در داشتن پوست درخشان و روشن به شما کمک می کند.

لیمو سرشار از آنتی اکسیدان است و برای حفظ زیبایی و درخشندگی پوست شمامفید می باشد . از آنجا که از خواص ، لیموزدودن سموم از بدن می باشد  می تواند به روشن شدن پوست شما واز بین بردن لکه ها وهمچنین در مبارزه با چین و چروک به شما کمک کند ، زیرا ویتامین C موجود در لیمو در مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد بسیار قدرتمند است !

۵ ) آب لیمو  باعث تعادل سطح PH در بدن می شود.

۶ ) آب لیمو  برای کاهش  وزن به شما کمک کند .آب لیمو چربی سوز طبیعی است . همراه کردن آب لیمو با سالاد وغذا های خود به متابولیسم هضم غذا وسوزاندن چربی های اضافی بدن کمک میکند.

۷ ) لیمو می تواند به شما انرژی ببخشد و حتی می تواند به تقویت خلق و خوی شما  کمک کند .
آب لیمو نه تنها سطح انرژی شما را تقویت می کند،بلکه با خوردن آن دیگر نیاز به قهوه صبح نیست عطر لیمو و خوردن آن در از بین بردن استرس وافسردگی نقش به سزایی دارد وآرام بخش واقعی می باشد که بر کل سیستم عصبی تاثیر گذاشته وخلق وخوی شما را عوض می کند . خوردن آب لیموی گرم در صبحانه شما را سرحال وشاداب تر از همیشه روانه کار خواهد کرد .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *