افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بیماران مبتلا به آسم و این مکمل های طبیعی

  • به گفته محققان دانشگاه مریلند، مصرف کولین که یک نوع ویتامین ب است، بر شدت و تعداد حملات آسم تاثیر می گذارد و آن را کاهش می دهد. مصرف کولین در دوزهای بالا (۳ گرم در روز برای بزرگسالان)، ممکن است موثرترین راه برای کاهش علائم آسم باشد

 

محققان مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک ۷ مکمل طبیعی را برای کنترل و مدیریت علائم آسم معرفی کرده اند:

آنتی اکسیدان ها: مطالعه ای که نتایج آن در ژوئن ۲۰۱۳ در مجله پزشکی اروپایی به چاپ رسید، نشان داده که آنتی اکسیدان هایی از جمله ویتامین آ و ویتامینEنقش مهمی در کنترل و کاهش علائم کودکان مبتلا به آسم دارند. بهترین راه برای دریافت این ویتامین ها، مصرف میوه ها و سبزیجات تازه و رنگارنگ است.

امگا ۳: روغن ماهی که سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است، به احتمال زیاد اثرات محافظتی در برابر بیماری های التهابی مانند آسم دارد و این را آژانس بین المللی آلرژی در اوایل سال ۲۰۱۵ اعلام کرده است. اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی های چرب آبهای سرد یافت می شود.

کولین: به گفته محققان دانشگاه مریلند، مصرف کولین که یک نوع ویتامین ب است، بر شدت و تعداد حملات آسم تاثیر می گذارد و آن را کاهش می دهد. مصرف کولین در دوزهای بالا (۳ گرم در روز برای بزرگسالان)، ممکن است موثرترین راه برای کاهش علائم آسم باشد، هر چند مصرف این مکمل ها برای اولین بار نیاز به مشورت کردن با پزشک دارد.

منیزیم: از آنجا که مبتلایان به آسم دارای سطوح پایینی از ماده معدنی منیزیم هستند، استفاده از اسپری منیزیم در باز کردن لوله های برونش و بهبود جریان هوا بعد از یک حمله آسم می تواند مفید باشد.

کافئین: به نظر می رسد کافئین منجر به بهبود عملکرد راه های هوایی می شود اما تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است. اینطور مشخص شده که مصرف کافئین باعث کاهش سرعت پروسه های التهابی که می توانند به حملات آسم منجر شوند، می گردد. از آنجا که نیاز به نوشیدن حداقل سه فنجان قهوه برای بهره مندی از مزایای کافئین دارید، قبلا با پزشکتان در مورد این میزان مصرف مشورت کنید.

فلفل قرمز: اضافه کردن ادویه جاتی مثل فلفل قرمز که حاوی مقادیر فراوانی ویتامین ث است، می تواند برای آسم و سلامتی شما مفید باشد. زیرا این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضدالتهاب عمل می کند. همچنین خوردن غذاهای ادویه دار می تواند موکوس تولید شده توسط آسم و آلرژی را نیز پاکسازی کند. سایر منابع ویتامین ث عبارتند از : سبزیجات برگ سبز تیره، بروکلی، کیوی، پرتقال، مرکبات، توت فرنگی.

ویتامین دی: دریافت لبنیات، تخم مرغ و ماهی به منظور دریافت مقادیر بیشتری ویتامین دی نیز کمک کننده است. به نظر می رسد افراد مبتلا به انواع شدید آسم دچار کمبود این ویتامین باشند. همچنین برای افزایش دریافت این ویتامین بهتر است روزی چند دقیقه بدون پوشش در مقابل آفتاب قرار بگیرید.

منبع: الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *