افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بیماران قلبی افزایش ضربان قلب یک هشدار است

بیماران قلبی افزایش ضربان قلب یک هشدار است

download (6)

 

متخصصان قلب و عروق بیان کرده اند که افرادی که مشکلات قلبی و نارسایی قلبی دارند خیلی مراقب تپش قلب خود باشند اگر حس کردند تپش قلب بالا رفته به پزشک مراجعه کنند بخوانید اطلاعاتی در این باره را در ادامه مطلب .

محمدعلی اکبر زاده اظهار کرد: بیمارانی که دچار نارسایی قلب هستند به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول افرادی که نارسایی در آنها به قدری شدّت می‌یابد که منجر به مرگ بیماران می‌شود، اما دسته دوم افرادی بوده که دچار نارسایی قلبی هستند اما یک ریتم خطرناک مانند افزایش ناگهانى ضربان قلب در آنها رخ می‌دهد بدون آنکه نارسایی تشدید یابد که این افزایش ضربان منجر به مرگ آنها می‌شود.

وی افزود: به همین منظور برای پیشگیری از مرگ بیماران مبتلا به نارسایی قلبی دستگاهی بنام «شوک دهنده داخلی» طی یک جراحی کوچک و بدون بیهوشی زیر پوست آنها گذاشته می‌شود. این دستگاه زمانی که بیمار دچار ریتم خطرناک می‌شود بطور خودکار تشخیص و با شوک‌های داخلی مانع مرگ آنها می‌شود.

جراح قلب و عروق، درادامه یادآور شد: بیماران مبتلا به نارسایی قلبی و خانواده‌های آنها باید توجه داشته باشند که افزایش ناگهانى ضربان قلب در این بیماران می‌تواند موجب مرگ شود به همین دلیل توصیه می‌شود، اگر بیمار در منزل دچار افزایش ضربان قلب می‌شود سریع با اورژانس تماس و بیمار را به بیمارستان ارجاع دهند و یا اگر بیمار از دستگاه «شوک دهنده داخلی» استفاده می‌کند اگر دستگاه طی روز بیش از ۱ یا ۲ بار شوک داد سریع به پزشک مراجعه کند.

اکبر زاده در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: به بیماران مبتلابه نارسایی قلبی توصیه می‌شود داروهای خود را به‌موقع و منظم مصرف و از استرس و انجام ورزش‌های سنگین به‌شدت خودداری کنند.

متخصص قلب در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت و بهره‌مند بودن اکثر بیماران از بیمه سلامت این دسته از بیماران در هزینه درمان با مشکلات خاصی مواجه نیستند.

پزشکین : بیماران قلبی افزایش ضربان قلب یک هشدار است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *