افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بیماران دچار سوختگی به طور رایگان جراحی ترمیمی می شوند

بیماران دچار سوختگی به طور رایگان جراحی ترمیمی می شوند

81962669-70520619

 

توجه کنید از این پس عمل جراحی های سوختگی به طور رایگان در ایران انجام می شود بخوانید جزئیات کامل بیماران دچار سوختگی به طور رایگان جراحی ترمیمی می شوند از گفته انجمن در ادامه مطلب .

رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته گفت: این انجمن با کمک مرکز تخصصی جراحی پلاستیک ترمیمی ایران که در بیمارستان حضرت فاطمه واقع است تمام بیماران سوخته را که نیاز به عمل جراحی ترمیمی دارند با هزینه دولتی و به صورت رایگان مورد عمل جراحی قرار می‌دهند.

محمد جواد فاطمی رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته در دومین همایش حمایت از بیماران سوخته به تسنیم اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران سوخته با کمک مرکز تخصصی جراحی پلاستیک ترمیمی ایران که در بیمارستان حضرت فاطمه واقع است تمام بیماران سوخته را که نیاز به عمل جراحی ترمیمی دارند با هزینه دولتی و به صورت رایگان مورد عمل جراحی قرار می‌دهند.

فاطمی عنوان کرد: هر بیماری در هر جای کشورمان که نیاز به عمل جراحی ترمیمی پلاستیک برای سوختگی دارد می‌تواند با انجمن حمایت از بیمار ان سوخته که واقع در مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران هست ارتباط برقرار کند و مورد حمایت انجمن قرار گیرد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته بیان داشت: در اختتامیه پنجمین همایش کشوری سوختگی و دومین همایش انجمن حمایت از بیماران سوخته با حضور سردار طلایی و پیشکسوتان حوزه هنر و خیرین در حیطه سوختگی، از ۱۰ مقاله برتر تقدیر شد و از خانواده‌های آتش نشان‌های شهید، ایثارگر و خانواده آتش نشانی که اعضای بدنش را اهدا کرده بود تقدیر به عمل آمد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این همایش بچه‌های شین آباد و درودزن نیز شرکت کردند تا خواسته‌هایشان را اعلام کنند.

 پزشکین : بیماران دچار سوختگی به طور رایگان جراحی ترمیمی می شوند

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *