افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

به وزن دلخواه خودتان برسید با ادویه های تند

felfel-7

  • اضافه کردن ادویه‌های تُند، خصوصا فلفل قرمز، به وعده‌های غذایی می‌تواند گرسنگی مفرط را کنترل کند و کاهش بدهد. یکی از مطالعات منتشرشده در British Journal of Nutrition، این نکته مهم را تایید کرده است، اما مطالعات بسیار مهم دیگری هم در این زمینه وجود دارند.

 

ادویه های تند می توانند بر لاغری شما نقش زیادی ایفا کنند این ادویه ها برای سوزاندن چربی ها انتخاب بسیار خوب و مناسبی هستند فلفل تند یکی از این ادویه هاست که می تواند در بهبود خلق و خو  و رویحه شما تاثیرات مفیدی بگذارد اگر قصد لاغری دارید بهتر است از مصرف این ادویه غافل نشوید .

  • ادویه‌های تند بخورید
اضافه کردن ادویه‌های تُند، خصوصا فلفل قرمز، به وعده‌های غذایی می‌تواند گرسنگی مفرط را کنترل کند و کاهش بدهد. یکی از مطالعات منتشرشده در British Journal of Nutrition، این نکته مهم را تایید کرده است، اما مطالعات بسیار مهم دیگری هم در این زمینه وجود دارند.
دانشمندان دانشگاه ایالتی نیویورک در مطالعات اخیرشان به این نتیجه رسیده‌اند که کپسایسین (ترکیب موجود در فلفل)، مغز را به ترشح میزان بیشتری از اندورفین تحریک می‌کند. اندورفین، یکی از مواد شیمیایی در مغز است که احساس خوبی به وجود می‌آورد و خلق‌وخو را تقویت می‌کند. بنابراین، استفاده از فلفل، دو فایده مهم به شما می‌رساند: احساس سیری مطلوب و بهبودی در خلق‌وخو.
نکته مهم دیگری که در کاهش وزن به شما کمک می‌کند، نگهداری مواد غذایی در قسمتی از خانه است که به‌راحتی قابل دسترس نباشد. وقتی که مواد غذایی و انواع خوراکی‌ها دائما در دیدرس و دسترس شما قرار داشته باشند، حتی در صورت گرسنه نبودن هم شما را به سمت خودشان می‌کشند.

بنابراین، بهتر است وعده غذایی خودتان را آماده کنید و در جایی دور از آشپزخانه غذا بخورید. در این وضعیت اگر بخواهید که غذای بیشتری بخورید، باید از جای خودتان بلند شوید و به آشپزخانه بروید. همین فاصله به شما کمک می‌کند تا آگاهی بیشتری نسبت به غذا خوردن داشته باشید.

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *