افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

به عشق خود ۱۵ قول بدهیم

 

  • ایجاد و حفظ روابط، کار بسیار پر مشقتی است، به ‌ویژه اگر قبل از آن هرگز در یک رابطه‌ی جدی نبوده‌اید. چیزهای بسیار زیادی است که می‌توان درباره‌ی چگونگی رفتار با شخصی که عاشق‌اش هستید، چگونگی زندگی با او، و چگونگی پیشرفت با او یاد گرفت. ممکن است در طول راه مرتکب اشتباه بشوید، ولی مادامی که از یکدیگر یاد می‌گیرید، رابطه‌تان با سرسبزی و طراوت تداوم می‌یابد.

 

قول‌های زیر نشان می‌دهند چقدر به یکدیگر اهمیت می‌دهید و چقدر وقف رابطه‌تان هستید.

اگر شخصی را یافته‌اید که حقیقتاً می‌دانید با او تا آخر عمر خواهید ماند و پیشرفت خواهید کرد، باید قول‌هایی را به او بدهید. مهم این است که به قول‌های‌تان در تمام طول رابطه‌تان پای‌بند باشید تا بنیانی از اعتماد و عشق را در تمام طول عمرتان بسازد. از آن میان، قول‌های زیر نشان می‌دهند چقدر به یکدیگر اهمیت می‌دهید و چقدر وقف رابطه‌تان هستید.

۱.قول می‌دهم گوش بدهم.

رابطه بر پایه‌ی ارتباطات بنا می‌شوند، و ارتباطات یک مسیر دوطرفه است. اگر می‌خواهید صدای‌تان شنیده شود باید شما نیز مطمئن شوید به آنچه همسرتان می‌گوید گوش می‌دهید. ذهن آزاد و باز داشته باشید و سعی کنید چیزها را از منظر و چشم‌انداز او ببینید. این کار شما، دری را به تفاهم واقعی باز خواهد کرد.

۲.قول می‌دهم یاد بگیرم.

ایجاد و حفظ روابط، کار بسیار پر مشقتی است، به ‌ویژه اگر قبل از آن هرگز در یک رابطه‌ی جدی نبوده‌اید. چیزهای بسیار زیادی است که می‌توان درباره‌ی چگونگی رفتار با شخصی که عاشق‌اش هستید، چگونگی زندگی با او، و چگونگی پیشرفت با او یاد گرفت. ممکن است در طول راه مرتکب اشتباه بشوید، ولی مادامی که از یکدیگر یاد می‌گیرید، رابطه‌تان با سرسبزی و طراوت تداوم می‌یابد.

۳.قول می‌دهم به تو اجازه بدهم خودت باشی.

صرفاً به این دلیل که در یک رابطه درگیر هستید معنی اش این نیست که باید آن‌ که را هستید تغییر بدهید. و نیز نباید این کار را با شخصی انجام دهید که به او عشق می‌ورزید. سعی نکنید او را به شخصی تغییر دهید که آرزو دارید باشد. چون نمی‌توانید عاشق کسی باشید که فرق کرده است. اجازه دهید او به راه خود ادامه دهد، و همواره از او حمایت کنید و در کنارش باشید.

۴.قول می‌دهم بگذارم پیشرفت کنی.

چون هر شخصی در یک رابطه هنوز یک انسان منفرد است، هر دو شما باید آزاد باشید تا به عنوان انسان پیشرفت کنید. هرگز شخصی را که عاشقانه دوست دارید از تعقیب رویاهای‌اش منع نکنید. بدانید او برای این‌که از شما بهتر حمایت کند می‌خواهد پیشرفت کند، و ایمان دارد کار سخت و روزهای کاری طولانی او روزی برای خانواده‌تان به پرداخت و پاداش خواهد انجامید.

۵.قول می‌دهم برای ما زندگی کنم.

به خاطر بسپارید، شما حالا برای یک خانواده زندگی می‌کنید، نه فقط خودتان. نباید بدون مشورت با شریک زندگی‌تان تصمیمات عمده را بگیرید- ولی این چیز بدی نیست. درباره‌ی خواسته‌ها، نیازها، امیدها، و رویاهای‌تان با یکدیگر صحبت کنید، و رابطه‌تان را بر اساس پایه و زمینه‌ای مشترک بنا کنید.

۶.قول می‌دهم وقت پیدا کنم.

مهم نیست که زندگی چقدر پر التهاب و گیج‌کننده است، باید همیشه وقت برای گذراندن با شخصی که عاشق‌اش هستید پیدا کنید. حتی پس از یک روز کاری طولانی و خسته‌کننده باید همیشه بخواهید همسرتان یا نامزدتان را برای خوردن بستنی یا دیدن فیلم، بیرون ببرید. اجازه ندهید وقت تلف شود؛ وقت چیزی است که هرگز نمی‌توانید به عقب برگردانید.

۷.قول می‌دهم به عنوان عضوی از تیم کار کنم.

کارهای روزمره و سخت را با هم انجام دهید. به خرید خوراکی بروید، هردو با هم ماشین بشویید. هرگز فکر نکنید که یک وظیفه “شغل من” یا “شغل همسرم”، “کار مردانه”، یا “کار زنانه” است. شما در این راه با هم هستید؛ پس مثل عضو تیم بازی کنید.

۸.قول می‌دهم همه چیز را برای خودمان به همان صورت حفظ کنم.

پس از مدتی، بعضی تجربه‌ها بدون این‌که شریک زندگی‌تان کنارتان باشد مثل سابق نیست. هرگز برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌تان را بدون او تماشا نخواهید کرد، و او نیز هرگز بدون شما به رستوران مورد علاقه‌تان نخواهد رفت. بعضی چیزها به این دلیل خاص هستند که فقط وقتی معنی دارند که شما با هم هستید.

۹.قول می‌دهم به علایق تو اهمیت بدهم.

وقتی عاشق یک نفر هستید، در مواقعی که فکر می‌کنید به شدت دلزده و خسته هستید می‌توانید احساس خوشی و لذت داشته باشید. بلیط یک تئاتر را بخرید، حتی اگر بدون او علاقه‌ای ندارید به تئاتر بروید. او را به یک مسابقه‌ی فوتبال ببرید، حتی اگر علاقه‌ای به فوتبال ندارید و قواعد آن را نمی‌دانید. در این صورت، به جایی خواهید رسید که خاطراتی را ساخته‌اید که در تمام طول زندگی‌تان دوام خواهند داشت.

۱۰.قول می‌دهم تو را به همه نشان دهم.

هرگز خسته نشوید که به دنیا توضیح دهید عاشق این شخص هستید. دست او را در جاهای عمومی در دست بگیرید، و او را به دوستان و همکاران جدید با عنوان “نامزدم” یا “همسرم” معرفی کنید. دائماً درباره‌ی او صحبت کنید، حتی اگر دیگران خشمگین و ناراحت می‌شوند. او ارزش آن را دارد.

۱۱.قول می‌دهم سعی کنم (دل) تو را به‌دست آورم (برنده شوم).

فقط به این خاطر که “یکی” را پیدا کرده‌اید به این معنی نیست که می‌توانی آن را از دست بدهی یا گم کنی. هر روز کاری بکن که او را شگفت‌زده کنی. یا به او احساس با ارزش و خوشایندی دست بدهد. برای او گل بیاور، خانه را تمیز کن، او را با هر کاری شگفت‌زده کن- هر چیزی که بتواند زندگی را تازه نگه دارد. با انجام این کارها، شما هم‌چنین ارزش خودتان را اثبات خواهید کرد.

۱۲.قول می‌دهم هرگز به روز‌مرگی و عادت نرسیم.

همان‌طور که گفتم: همه چیز را با طراوت و تازه نگه دارید. به زندگی کمی مزه و چاشنی بیفزایید. سعی کنید هر هفته کاری جدید صورت بدهید. در یک کلاس با هم شرکت کنید. یا با هم به پیاده‌روی بروید. یک جدول را با هم حل کنید یا با هم بازی کنید. اجازه ندهید خانه آمدن، شام خوردن، و تماشای تلویزیون با یکدیگر به عادت و روزمرگی تبدیل شوند. از تک تک روزهای‌تان خاطره بسازید.

۱۳.قول می‌دهم همیشه تلفن‌ات را جواب بدهم.

هرگز نگذارید تلفن شخصی که به او اهمیت می‌دهید به پست صدا یا پاسخگوی خودکار وصل شود. مطمئن هستید، او همیشه در وقت ناهاری یا وقتی از کارش تعطیل شده است، تلفن می‌کند، ولی هرگز نمی‌دانید شاید تلفن بعدی او یک کار ضروری باشد. به او ثابت کنید که شماره تلفن تو در همه وقت اولویت اول من است.

۱۴.قول می‌دهم خانواده‌ی تو را مثل خانواده‌ی خودم دوست داشته باشم.

وقتی عاشق می‌شوید، فقط یک نفر را به حلقه‌ی اشخاصی که دوست دارید یا عاشق‌شان هستید اضافه نمی‌کنید. شما همه‌ی خانواده‌ی او را اضافه می‌کنید، و باید بخواهید بخشی از حلقه‌ی عشق‌ها و آدم‌های دوست داشتنی او باشید. سنت‌های خانواده‌ی او را یادبگیرید، و در تعطیلات به دیدن آنها بروید. یک عمه، خاله، عمو، دایی، برادر بزرگ یا خواهر بزرگ باشید. و مثل آنها باشید به گونه‌ای که انگاری از گوشت و خون شما هستند.

۱۵.قول می‌دهم تو را همیشه حفظ کنم.

شریک زندگی خود را نزدیک خودتان همیشه حفظ کنید. او را در همه وقت کنار خودتان حفظ و احساس کنید. او را در ذهن و قلب‌تان حفظ کنید. او را از خطر حفظ کنید، و او را از شکست و سقوط حفظ کنید. او را در زندگی‌تان تا هر وقت هر دو زنده هستید حفظ کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *