افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

به خطر افتادن سلامتی نوزاد با شیشه شیر

download (7)

  • کمیسیون‌های بررسی کننده امنیت تولیدات مصرف‌کننده در آمریکا گزارش داده است پس از دریافت این گزارش‌ها، شرکت سازنده تامی تیپی ۳.۱میلیون از این شیشه شیرها را از بازار جمع‌آوری کرده و به شرکت بازگردانده است.

 

 

آیا میدانستید شیشه شیر فرزندتان می تواند عامل بیمارشدن وی باشد این شیشه شیر ها می توانند میکروب های زیادی را در خود جای دهند بهتر است به نظافت آن ها اهمیت بیشتری دهید
 شرکت می‌بورن یکی از شرکت‌های سازنده شیشه شیر برای نوزادان، که برخی از محصولات آن نیز در ایران به فروش می‌رسد، اخیرا بیش از ۳هزار مورد گزارش دریافت کرده که مضمون کلی آنها حاکی از آن است که تعداد زیادی از نوزادان و کودکان به‌دلیل نوشیدن از شیشه شیرهای فنجان مانند که سر پستانک آنها دارای فرم قالبی است و به قارچ آلوده شده، دچار حالت تهوع و استفراغ شده‌اند.به نوشته روزنامه ایندیپندنت، کمیسیون‌های بررسی کننده امنیت تولیدات مصرف‌کننده در آمریکا گزارش داده است پس از دریافت این گزارش‌ها، شرکت سازنده تامی تیپی ۳.۱میلیون از این شیشه شیرها را از بازار جمع‌آوری کرده و به شرکت بازگردانده است. براساس این گزارش انواع شیشه‌های طراحی شده برای کودکان ۴‌ تا ۱۲‌ماه جمع‌آوری شده‌اند.

، این شیشه شیرهای فنجان‌مانند به این دلیل که گفته شده است قارچی که داخل سرپستانک ایجاد شده عامل بیماری نوزادان است، جمع‌آوری شده است. گزارش شده است که دست‌کم ۷۰ نوزادی که از این شیشه شیرهای آلوده به قارچ نوشیده‌اند دچار بیماری شده‌اند. ازجمله عوارض مصرف این شیشه شیرهایی که در سر پستانک آن قارچ ایجاد شده اسهال و استفراغ عنوان شده است. کمیسیون‌های امنیت تولیدات مصرف‌کننده هشدار داده‌اند‌ این قارچ می‌تواند در نوع جداشدنی این سرپستانک‌ها ایجاد شود. درصورت عدم شست‌وشوی دائمی و خیس ماندن این سرپستانک‌ها شرایط ایجاد قارچ در آنها فراهم می‌شود.

نحوه تمیز کردن شیشه شیر

وسایل مورد نیاز در تغذیه با شیرخشک را با آب گرم و صابون باید شست. شیشه‌ها، کلاهک سر شیشه‌ها و حلقه‌هایی را که سر شیشه به شیشه پیچ می‌شوند، باید برس کشید. داخل سر شیشه را به بیرون برگردانید با مقداری نمک و با انگشت خود داخل آن را کاملاً بشویید تا شیری که در این قسمت ته‌نشین شده است، کاملاً پاک شود.به خاطر جلوگیری از ابتلای نوزاد به اسهال و استفراغ، باید تمام این وسایل را استریل کرد.

محصولات تامی‌تیپی در ایران

شیشه شیرهای تامی‌تیپی در ایران هم به فروش می‌رسد شیشه شیر پیرکس نوزاد ۱۵۰میل تامی تیپی – ضد‌نفخ، لیوان سوپاپ‌دار دسته‌دار ۲۳۰میل تامی تیپی، بطری نوشیدنی سوپاپ‌دار کودک تامی تیپی ۳۰۰میل، قمقمه نی‌دار دوجداره ۳۰۰میل تامی تیپی.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *