افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

۶ لباس ضروری برای داشتن بهترین استایل مردانه روزمره

رپورتاژ آگهی؛

تیپ تابستانه

انواع استایل را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌دهند؛ اما شناخته‌شده‌ترین این دسته‌بندی‌ها تقسیم کردن استایل به سه دسته رسمی، نیمه‌رسمی و روزمره است. برای ساختن هر کدام از این سه استایل به لباس‌های مخصوص همان دسته نیاز دارید و اگر تفاوت بین این دسته‌ها را ندانید، ممکن است نتوانید در جامعه به خوبی ظاهر شوید. در این مقاله با شش نمونه از لباس‌های ضروری برای داشتن یک استایل مردانه روزمره آشنا می‌شوید؛ لباس‌هایی که پیشنهاد می‌کنیم اگر تا امروز قید خریدشان را زده‌اید، از این لحظه برای خوشتیپ‌تر شدن سراغشان بروید.

  • سری به سفید بزنید

یکی از اولین و ضروری‌ترین لباس‌هایی که برای داشتن استایل روزمره به آن احتیاج دارید، تی‌شرت سفید یقه گرد مردانه است. این تی‌شرت به راحتی می‌تواند یک ظاهر روزمره به شما هدیه دهد که در آن راحت هستید و می‌توانید با پوشیدن آن در مهمانی‌های دوستان صمیمی‌تان یا در هر موقعیتی که مهر معمولی بودن به آن خورده، حاضر شوید.

نکته: به قد آستین‌های تی‌شرت سفید یقه گردتان توجه داشته باشید. اندازه آستین نباید خیلی بلند باشد و نزدیک آرنج‌ها قرار بگیرد و نباید آنقدر کوتاه باشد که به سرشانه‌ها نزدیک شود. اندازه متوسط، انتخاب ایده‌آلی برای مردان خوش‌پوش است.

  • اگر گردنتان کوتاه است با خیال راحت سراغ تی‌شرت سفید یقه هفت بروید. این مدل یقه سن شما را پایین‌تر می‌آورد.
  • کدام شلوار بهتر است؟

مدل های متفاوت شلوار جین و اسلش مردانه برای ساختن یک استایل روزمره مناسب هستند؛ اما اگر سن و سالتان از پوشیدن شلوار اسلش گذشته و با شلوار جین‌های تنگ یا به اصطلاح Skinny Jeans میانه‌ای ندارید و احساس راحتی نمی‌کنید، سراغ یک شلوار جین راسته و ساده بروید. این شلوار به خصوص برای مردانی که پاهای پرانتزی دارند انتخاب خوبی است، چون این مسئله را به خوبی پوشش می‌دهد.

نکته: اگر بودجه محدودی برای تهیه کمد لباس‌های روزمره‌تان در نظر گرفته‌اید، سراغ یک شلوار جین مردانه تیره و یک شلوار جین با رنگ روشن بروید. از رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای در فصل‌های سرد سال استفاده کنید و از رنگ روشن برای روزهای گرم و آفتابی کمک بگیرید.

  • قواعد انتخاب کفش

کفش مردانه

به جز کفش‌های تمام چرم مشکی مردانه که بند دارند و احتمالا روی آن‌ها طرح‌هایی هم وجود دارد؛ بقیه کفش‌ها برای درست کردن استایل روزمره مردانه مناسب هستند. اگر اهل گردش هستید و مرتب با دوستانتان این طرف و آن طرف می‌روید، داشتن یک جفت کتانی یا اسنیکرز راحت برایتان ضروری است. اگر هم اهل ورزش هستید دنبال یک جفت کفش مردانه ورزشی باشید که رنگ‌های پرانرژی داشته باشد و شما را برای ورزش کردن سر ذوق بیاورد. بهتر است رنگ‌های کفش ورزشی‌تان به سایر لباس‌هایی که دارید بیاید. برای ست کردن رنگ کفش و لباس از چرخه رنگ‌ها کمک بگیرید.

نکته: در فصل‌های بهار و تابستان سراغ کفش‌هایی با رویه توری بروید یا کتانی‌های راحتی بپوشید که تمام‌پارچه‌ای هستند. در هوای سرد هم با خیال راحت سراغ نیم‌بوت‌های بند‌دار و انواع کتانی‌هایی با رویه‌های محفوظ تهیه شده از الیاف محکم بروید.

  • معمولا دو رنگ کتانی مشکی و سرمه‌ای با بیشتر لباس‌ها ست می‌شوند. برای نیم‌بوت هم بهتر است سراغ رنگ مشکی بروید و اگر لازم شد رنگ بندها را با کمربند یا سایر اجزای استایل‌تان ست کنید.
  • بلوزی برای هوای خنک

با نگاهی به انواع بلوز و پیراهن مردانه متوجه می‌شوید درست همان مدل‌هایی که نمی‌توانید در مهمانی‌های رسمی بپوشید، مدل‌هایی هستند که می‌توانید برای ساختن یک استایل روزمره از آن استفاده کنید.

همان‌طور که باید یک تی‌شرت سفید یقه گرد داشته باشید، داشتن یک بلوز یقه هفت تک‌رنگ یا طرح‌دار هم لازم است.

نکته: اگر بلوزتان را طوسی، سرمه‌ای یا مشکی انتخاب کنید، احتمال اینکه بتوانید آن را با لباس‌های زیادی ست کنید، بیشتر می‌شود. برای مثال می‌توانید یک بلوز یقه هفت طوسی را در کنار شلوار جین راسته سرمه‌ای تیره قرار دهید و یک جفت نیم‌بوت را برای تکمیل این ست در روزهای خنک پاییزی به کار گیرید.

  • کوله بخرم یا کیف؟

جزو آن دسته مردانی هستید که دوست ندارند دست‌هایشان به کیف بند باشد و جیب‌هایشان را پر از خرت و پرت می‌کنند؟ نباشید لطفا؛ البته اگر برایتان مهم است خوشتیپ به نظر برسید. به جای اینکه با جیب‌های پر از وسایل در انظار حاضر شوید، با توجه به سن و موقعیتی که بیشتر در آن به سر می‌برید سراغ خرید یک کیف پستچی یا یک کوله پشتی راحت بروید. این کیف‌ها مانع آزادی دست‌های شما نمی‌شوند، به وسایلتان نظم و ترتیب می‌دهند و جان می‌دهند برای ساختن استایل روزمره.

نکته: برای خرید یک کیف به صرفه که مدتی طولانی برایتان کار کند، بهتر است در انتخاب کوله پشتی خود بیشتر دقت کنید و مدل استانداردی را تهیه کنید (در اینجا می توانید استانداردهای لازم برای انتخاب کوله پشتی را مطالعه کنید). جنس کیف یا کوله پشتی شما هم بهتر است ضد آب باشد تا وسایل داخل آن همیشه محفوظ بمانند.

  • سعی کنید خرید کیف و کوله پشتی را به بعد از خرید شلوار، بلوز یا تی‌شرتتان موکول کنید تا بتوانید سراغ رنگ‌هایی بروید که به سایر اجزای استایلتان می‌آیند.
  • ست کردن رنگ کوله و کیف با کفش یکی از راحت‌ترین راه‌هایی است که باعث بهتر به نظر رسیدن استایل شما می‌شود.
  • جوراب‌های Happy Socks

جوراب مردانه

احتمالا شما هم متوجه حضور بی‌وقفه انواع جوراب‌های رنگارنگ که بیشتر به عنوان جوراب‌های خوشحال یا Happy Socks شناخته می‌شوند، شده‌اید. جالب است بدانید بسیاری از استایلیست‌ها داشتن چند جفت جوراب رنگی خوشحال را یکی از ضروریات درست کردن استایل روزمره مردانه می‌دانند! این جوراب‌ها معمولا رنگ‌های تند و متضاد دارند و با طرح‌های بانمک پوشانده شده‌اند. اگر دوست دارید کمی تنوع در استایلتان ایجاد کنید و طبق تازه‌های دنیای مد عمل کنید، حتما چند جفت جوراب خوشحال بخرید و بپوشید.

نکته: اگر بتوانید بین رنگ جوراب و تی‌شرت یا بلوزتان هماهنگی برقرار کنید، استایلتان بسیار جذابتر به نظر خواهید رسید. بیشتر این جوراب‌ها ساق بلند هستند و از زیر شلوار و بالای کفش دیده خواهند شد؛ به همین دلیل هماهنگی بین یکی از لباس‌های ست روزمره شما با این مدل جوراب‌ها جذابیت بیشتر به شما خواهد داد.

  • اگر دوست دارید هماهنگی ست لباس‌هایتان را حتی بیشتر کنید، سعی کنید بین رنگ جوراب و کفش هم تناسب ایجاد کنید.
  • چنانچه از قضاوت شدن توسط اطرافیانتان می‌ترسید، بهتر است جوراب‌های خوشحالتان را فقط جلوی کسانی بپوشید که خودشان هم خوشحال هستند!

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *