افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با عمل جراحی

 

 

  • هنوز روش استانداردی که مورد قبول و پذیرش همه جراحان باشد وجود ندارد و علت آن عوارض زیاد جراحی و اثربخشی کم آن است. در حال حاضر شایع ترین و کم عارضه ترین روش برای افزایش طول آلت تناسلی، لیگمان ساسپنسوری است. در این روش حدود ۲ سانت به سایز آلت افزوده می شود.

 

 امروزه خیلی از آقایان در فکر بزرگ تر کردن آلت تناسلی خود هستند و در همه ی زمینه ها به دنبال راهکاری برای رسیدن به این هدف خود هستند. چه در زمینه ی دارو درمانی و چه در زمینه ی گیاه درمانی، روش هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی ارائه شده است. اما در بیشتر مواقع آن نتیجه ای را که انتظار دارند، نمی بینند. گاهی در نهایت به فکر جراحی آلت تناسلی خود می افتند. آیا واقعا می شود آلت تناسلی را با جراحی بزرگ کرد؟

روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی به منظور افزایش اندازه سیلندرهای آلت یا تحریک کلاله جریان خون برای افزایش سفتی آن طراحی شده‌اند.

بزرگ کردن آلت تناسلی به مجموعه روش‌هایی اشاره دارد که برای افزایش قطر، طول یا سفت شوندگی (نعوظ) آلت تناسلی انسانی انجام می‌گیرند.

روش جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

هنوز روش استانداردی که مورد قبول و پذیرش همه جراحان باشد وجود ندارد و علت آن عوارض زیاد جراحی و اثربخشی کم آن است. در حال حاضر شایع ترین و کم عارضه ترین روش برای افزایش طول آلت تناسلی، لیگمان ساسپنسوری است. در این روش حدود ۲ سانت به سایز آلت افزوده می شود.

عوارض روش لیگمان ساسپنسوری

  • احتمال آسیب به عروق و اعصاب آلت
  • اختلال در سفتی و نعوظ
  •  بد شکل شدن محل جراحی در بالای آلت

جراحی  می‌تواند آلت را بزرگ کند، اما جراحی هم خطرات خاص خودش رادارد و نتایج آن ممکن است مطابق انتظارات فرد نباشد.
یک بررسی در سال ۲۰۰۶ نشان داد که جراحی به طور میانگین کمتر از ۲٫۵ سانتی‌متر می‌تواند طول آلت را افزایش دهد.

دو روش اصلی برای بزرگ کردن آلت وجود دارد:

۱) بریدن رباط متصل کننده آلت به استخوان لگن بعد تحت کشش قرار دادن روزانه آلت
۲) برداشتن چربی از سایر نقاط بدن و تزریق آن به درون آلت برای حجیم کردن آن. این عمل جراحی عوارض خاص خود را دارند و ممکن است در نهایت فرد از نتیجه راضی نباشد.


*** یک بررسی در اروپا نشان داد از ۴۲ مردی که این اعمال را انجام داند، تنها ۳۵ درصدشان از نتیجه عمل راضی بودند و ۵۰ درصد این            مردان خواستار جراحی مجدد بودند.

عمل افزایش طول آلت

جراح برای افزایش طول آلت با ایجاد کردن برشی در پایین شکم رباط‌های پایه آلت را قطع می‌کند. این رباط‌ها بلند شدن طبیعی آلت تناسلی را ممکن می‌کنند. سپس بافت بین استخوان شرمگاهی و آلت بلند شده قرار داده می‌شود.

جراح برش‌های طویل پیچیده‌ای را مانند V-Y پلاستی، Z پلاستی، M پلاستی و حتی ZZ پلاستی ایجاد می‌کند که همگی با توجه به شکل برش نامگذاری شده‌اند که جراح روی کشاله ران می‌کشد یا رویکرد محاظفه کارانه‌تری را برای ایجاد برش با چاقوی جراحی انتخاب می‌کند. یک نمونه از این برش‌های محاظفه کارانه برشی عرضی به طول یک اینچ است که به صورت افقی دقیقاً بالای پایه آلت ایجاد می‌شود. جای زخم ناشی از برش عرضی به اندازه برش‌های ذکر شده نیست.

مدت زمان جراحی بزرگ کردن آلت

به مورد خاص هر بیمار بستگی دارد و حدود چهار ساعت طول می‌کشد.

پس از جراحی

  • قرار دادن سوندی در بدن بیمار به مدت ۴۸-۷۲ ساعت به منظور آزاد کردن داروی جراحی در محل زخم
  • تجویز داروی جلوگیری از نعوظ برای جلوگیری از شکافته شدن بخیه ها
  • توصیه به بیمار برای دوری از سیگار و دخانیات به مدت ۶ ماه
  • توضیح به بیماری که آلت تناسلی خود را از نظر قطر بزرگ کرده که قرمزی و التهاب آن تا ۶ هفته به طول می انجامد

اثر زخم جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

زخم کوچکی پس از عمل بلند کردن آلت روی پایه شکم باقی می‌ماند که تنها اثر انجام جراحی است. این زخم نیز به سرعت التیام می‌یابد. آلت و کیسه بیضه پس از عمل افزایش طول آلت متورم است و فرو نشستن ورم مدتی زمان می‌برد.

مراقبت پس از عمل جراحی آلت تناسلی

۱- بیمار باید تا ۶ هفته از رابطه جنسی دوری کند.

۲- بیمار باید ۲ هفته استراحت مطلق داشته باشد.

۳- پس از یک هفته، پانسمان باز می گردد.

۴- بخیه ها از نوع جذب شدنی هستند پس نیازی به کشیدن بخیه نیست.

۵- برگشت بافت به حالت طبیعی ۹-۱۸ ماه طول می کشد پس صبور باشید.

۶- در صورت حس کردن درد مختصر، از مسکن استفاده کنید.

۷- در مدت نقاهت، اجازه ی رفتن به دستشویی و نشستن را دارید.

۸- بهتر است پایین تخت بیمار به اندازه ی دو کتاب بالا بیاید تا سر او پایین تر قرار گیرد تا از تورم جلوگیری شود.

 

ویزیت‌های پس از عمل

  • اولین ویزیت، ۴ هفته بعد از انجام جراحی است
  • در صورت قابل قبول بودن نتیجه، ویزیت دوم، سه ماه بعد خواهد بود
  • تمرین‌های کششی بافت همبند جای زخم در این جلسات آموزش داده می شود

 عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

۱- عوارض عمل‌های بزرگ کردن آلت (افزایش طول و یا قطور کردن) معمولاً اندک است و شامل عوارضی مانند عفونت و خونریزی می‌شود که پس از هر جراحی دیگری نیز احتمال بروز آنها وجود دارد.

۲- این عمل معمولاً هیچ اختلالی را در عملکرد، حس، نعوظ یا ادرار ایجاد نمی‌کند. اگرچه گرفت (پیوند) چربی دائمی است، اما نتایج تزریق چربی دائم نیست.

۳- جمع شدن آلت به ندرت رخ می‌دهد، اما گاهی در اثر انقباض معمول جای زخم پیش می‌آید که با تمرین‌های کششی بافت همبند جای زخم که پس از عمل شروع می‌شود به خوبی مدیریت می‌شود.

۴- انجام ندادن این تمرین‌ها باعث می‌شود که تمام یا بخشی از افزایش طول به دست آمده از بین برود. در موارد نادر تولید آدرنالین اضافی به منقبض شدن آلت می‌انجامد.

نتیجه جراحی بزرگ کردن آلت

نتیجه عمل افزایش طول آلت دائمی است. اکثر مردان از نتیجه عمل هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ عملکردی رضایت کامل دارند و نارضایتی احتمالی معمولاً به عمل تزریق چربی مربوط می‌شود. بسیاری از بیماران پس از مدتی تصمیم می‌گیرند که تزریق چربی یا جراحی دیگری را برای اصلاح بدشکلی آلت تناسلی انجام دهند.

هزینه جراحی بزرگ کردن آلت

مسلماً حق الزحمه جراح معیار مناسبی برای تشخیص مهارت یا تجربه جراح و یا نشان دهنده موفقیت آمیز و رضایت بخش بودن جراحی نیست. طبیعی است که حق الزحمه جراحان مجرب بالاتر باشد. این موضوع را به این جهت یادآوری کردیم که تصمیم گیری را صرفاً بر مبنای دستمزد پایین‌تر انجام ندهید و به توصیه‌های بیماران قبلی جراح انتخابی خود نیز توجه کنید.

اما توصیه ی ما به شما

در پایان ذکر این نکته مهم است که طول واژن زنان ۵/۷ سانتی متر می باشد که در طول تحریک جنسی به ۱۰ سانتی متر می رسد و لذا با این توضیح اغلب مردان در حالت نعوظ بالای ۱۰ سانتی متر طول آلت را دارند و لذا به طور کامل واژن زن را پر خواهند کرد و نیاز به درمان اضافه ندارند.

تشخیص کوچک بودن آلت تناسلی قبل از سن بلوغ، باعث می شود که خیلی راحت و با بهترین نتیجه از مشکلات جنسی در آینده ی فرزند خود جلوگیری کنید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *