افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

برگزاری نوآوردگاه صنایع غذایی و مکمل های گیاهی

برگزاری رویداد نوآوری مکمل‌های غذایی و گیاهی

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از برگزاری رویداد نوآوردگاه مکمل‌های غذایی و گیاهی در مشهد خبر داد.

به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ دکتر قدیر رجب‌زاده با اشاره به برگزاری نوآوردگاه صنایع غذایی گفت: اولویت‌های پذیرش ایده‌های نوآورانه برای برنامه شتابدهی شامل مکمل‌های موثر در بهبود عملکرد مغز، مکمل‌های پروبیوتیک و پری بیوتیک، مکمل‌های کاهش وزن و کاربرد فناوری‌های نوین در تهیه مکمل‌های غذایی و گیاهی است.

وی «نوآوردگاه» را رویدادی آموزشی- عملی برای آموزش راه‌اندازی کسب و کار بر پایه ایده‌های نوآورانه به کارآفرینان جوان دانست و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد با روش‌های شبکه‌سازی، امکان‌سنجی ایده و طراحی مدل کسب و کار آشنا خواهند شد.

رجب زاده با اشاره به اهمیت این رویداد خاطرنشان کرد: با تغییر سبک زندگی مصرف مکمل‌های غذایی به منظور تکمیل رژیم غذایی برای حفظ سلامت افراد به شدت افزایش یافته است.

وی به پتانسیل بالای گیاهان دارویی بومی در ایران اشاره کرد و ادامه داد: از این رو ضرورت تلفیق فناوری با دارایی‌های بومی برای توسعه کسب و کارهای نوین و بازار مکمل‌های غذایی احساس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بکارگیری فناوری‌های نوین موفقیت تولیدکنندگان را در پی دارد، افزود: موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با مشارکت یکی از شرکتهای مستقر در پارک فناوری پردیس اقدام به برگزاری رویداد نوآوردگاه به منظور راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه مکمل‌های غذایی و گیاهی کرده است.

به گفته وی پیش‌رویداد (سر نخ) این نوآوردگاه ۱۷ مرداد و رویداد اصلی در ۱۳ الی ۱۶ شهریور ماه امسال در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می‌شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *