افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بروز ناباروری در خانم ها با این علل عجیب و غریب

  • کارشناس طب سنتی متذکر شد: مصرف طولانی‌مدت قرص رانیتیدین باعث کاهش جذب ویتامینB12 و به‌دنبال آن باعث اختلالات ناشی از کمبود ویتامینB12 در فرد می‌شود.

 

سید جواد علوی با بیان اینکه مصرف مداوم بستنی در کودکان از عوامل بروز نزله، زکام مکرر، تورم لوزه‌ها و ضعف هضم است، اظهار کرد:ریزه‌خواری یعنی مصرف میان‌وعده‌های بدون برنامه است که این رفتار از مهمترین دلایل اختلال هضم و مشکلات گوارشی است و تمام برنامه‌های کنترل وزن و حفظ سلامتی افراد را از بین می‌برد.

 مصرف طولانی‌مدت رانیتیدین باعث کاهش جذب ویتامینB12

این کارشناس طب سنتی متذکر شد: مصرف طولانی‌مدت قرص رانیتیدین باعث کاهش جذب ویتامینB12 و به‌دنبال آن باعث اختلالات ناشی از کمبود ویتامینB12 در فرد می‌شود.

مصرف بیش از حد آب یخ از علل نازایی زنان

علوی درباره نازایی زنان نیز تصریح کرد: به‌گفته زکریای رازی، نوشیدن آب یخ موجب نازایی زنان می‌شود چرا که مصرف مواد غذایی سرد به‌ویژه آب یخ موجب به هم خوردن سیکل عادت ماهیانه زنان می‌شود همچنین کم‌تحرکی و ورزش نکردن نیز باعث نازایی زنان  است چرا که باعث تجمع بلغم لزج در رحم می‌شود.

وی بیان کرد: نخودچی از تنقلات مناسب برای زنان شیرده است که شیر را زیاد می‌کند همچنین کاهش میل جنسی آنها را تعدیل می‌کند.

حفظ سلامت و زیبایی ناخنها

این کارشناس طب سنتی یادآور شد: برای داشتن ناخن‌های زیبا و حفظ سلامتی آنها بهتر است دست‌ها با روغن بنفشه ماساژ داده شود، همچنین قرار دادن ناخن‌ها در روغن بنفشه موجب زیبایی آنها می‌شود.

علوی یادآور شد: بیدارى زیاد سبب خشکى بدن و از بین رفتن رطوبات, هضم نشدن درست غذا و فساد مزاج مى‌‏شود و چنانچه بی‌خوابی و بیداریهای طولانی و مکرر از حد بگذرد، منجر به بروز اختلالات روانی می‌شود.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *