افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بدن را به این شیوه در مقابل سرماخوردگی واکسینه کنید

بدن را به این شیوه در مقابل سرماخوردگی واکسینه کنید

5123160629510713915720823817222025210719246

پژوهشگران به جدیدترین نوع واکسینه بدن برای دفاع بدن از سرماخوردگی دست یافتند که در این جا نتیجه این دستاورد که بدن را به این شیوه در مقابل سرماخوردگی واکسینه کنید را در اختیار شما می گذاریم .

در جدیدترین مطالعات‌شان، سلول ایمنی خاصی را شناسایی کرده‌اند که با ویروس سرماخوردگی در ریه انسان‌ها مقابله می‌کند. در واقع، بررسی‌های آنان نشان می‌دهد که سلول‌های ایمنی خاصی که با سرماخوردگی مقابله می‌کنند، می‌توانند با ویروس سن‌سیشیال تنفسی (RSV) هم مقابله کنند.
RSV یکی از دلایل اصلی سرماخوردگی‌های رایج در میان انسان‌ها است. ضمنا این محققان عنوان می‌کنند که استفاده از اسپری بینی می‌تواند موثرترین راه برای واکسینه کردن بدن در مقابل این ویروس باشد.
این مطالعه که در مجله Nature Communications منتشر شده است، نشان می‌دهد که سلول‌های T حافظه‌ای در طول دوران عفونت RSV فعال هستند و نقش نظارتی ایفا می‌کنند. در واقع، این سلول‌ها، حمله مهاجمان را شناسایی می‌کنند و سریعا به سلول‌های ایمنی دیگر هشدار می‌دهند تا زودتر با مهاجمان مبارزه کنند و آن‌ها را از بین ببرند. ضمنا محققان به این نتیجه رسیدند که اگر سطح بالایی از این سلول‌ها در بدن افراد وجود داشته باشد، کمتر احتمال دارد که دچار علائم ناشی از عفونت RSV شوند.
این مطالعه نشان می‌دهد که بدن انسان، قدرت دفاعی کافی برای مقابله با RSV را ندارد، و به همین دلیل است که محققان می‌خواهند سلول‌های ایمنی خاصی را شناسایی کنند که در این جریان نقش دارند، و بعد هم امکان تقویت این سلول‌های ایمنی را بررسی کنند.
پزشکین : بدن را به این شیوه در مقابل سرماخوردگی واکسینه کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *